معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد؛

ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید در دوران تهاجم فرهنگی

«جعفر مردانی» گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب اسلامی در این دوران که دشمن تهاجم فرهنگی به راه انداخته است، یک ضرورت انکارناپذیر است.
کد خبر: ۳۰۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 10September 2018

ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید در دوران تهاجم فرهنگیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شهرکرد، «جعفر مردانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، امروز (دوشنبه) در آیین تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان، اظهار داشت: باید از دانش و تجربه ارزشمند پیشکسوتان دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس به بهترین شکل استفاده کرد.

وی تصریح کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انقلاب اسلامی در این دوران که دشمن تهاجم فرهنگی به راه انداخته است، یک ضرورت انکارناپذیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، در ادامه با بیان این که هر ملتی در طول تاربخ خود فراز و نشیب‌های متعددی را تجربه کرده است، افزود: یکی از سخت‌ترین و ماندگارترین این تجربه‌ها، دفاع از تمامیت ارضی و استقلال باور‌ها و اندیشه‌هاست.

مردانی افزود: دفاع مقدس، آثار و پیامد‌های مثبتی، چون افزایش همبستگی ملی، انسجام نیرو‌های داخلی و خود اتکایی در تولید و خودکفایی در عرصه نظامی، پزشکی، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و صنعت هوا و فضا برای ایران اسلامی را به ارمغان آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری، اتحاد، انسجام و پیروی از ولایت فقیه را رمز سربلندی جمهوری اسلامی دانست و گفت: جهان به حقانیت نظام جمهوری اسلامی پی برده است و آزادی‌خواهان منطقه، استکبارستیزی انقلاب اسلامی را الگو خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار