مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

دفاع مقدس فراتر از نگاه گروه‌ها و سلیقه‌هاست

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: دفاع مقدس فراتر از نگاه گروهی و سلیقه‌ای بوده و روایت صحیح و دقیق آن، نیازمند میدان‌داری پیشکسوتان دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۰۸۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ - 11September 2018

دفاع مقدس فراتر از نگاه گروه‌ها و سلیقه هاستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در آیین نکوداشت پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس استان که در سالن اجتماعات تالار امیران برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین دشمنی با یک جامعه تلاش برای فراموشی دستاورد‌های بزرگی است که سرنوشت آن جامعه را رقم زده است.

وی افزود: دفاع مقدس یکی از حوادث بزرگ و سرنوشت ساز است که به فرموده رهبر معظم انقلاب، نقطه قوت و ثروت تمام نشدنی ملت ما محسوب می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: نگاه امروز ما به دفاع مقدس همان نگاه آن سال‌ها به این مقوله ارزشمند است که طی آن، همه اقشار جامعه در آن نقش و مسئولیت داشته‌اند و لذا برای حفظ و نشر آن دستاورد‌ها و جلوگیری از تحریف و انحراف در آن نیز همان حضور پرشور، ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول تصریح کرد: دایره دفاع مقدس فراتر از نگاه سلیقه‌ای و گروهی است و روایت تاریخی دقیق و صحیح از آن، متوجه میدان‌داری پیشکسوتان دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها