معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

اجرای رزمایش «میز خدمت» در استان مازندران

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران از برگزاری رزمایش «میز خدمت» همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی توسط بسیج کارمندان خبر داد و گفت: در این طرح مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم با مسئولان در میان گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 11September 2018
اجرای رزمایش «میز خدمت» در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در نشست خبری با خبرنگاران استان با گرامی‌داشت فرارسیدن ماه محرم به رزمایش بزرگ اقتدار بسیجیان استان اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر رزمایش گردان‌های بیت المقدس، شاهد رزمایش در برخی رده‌های اقماری بسیج نیز ظرف روزهای آینده خواهیم بود.
 
وی به برگزاری رزمایش «شیفت ایثار» توسط بسیج کارگری اشاره کرد و افزود: با همت کارگران بسیجی در برخی کارخانه‌های استان کارگران علاوه بر ساعت موظفی کار، ایثارگرانه در ساعت غیرشیفت مشغول کار می‌شوند و به نظافت و بهداشت، تعمیر و نگهداری و بازیافت مواد می‌پردازند.
 
این مسئول عنوان کرد: همچنین رزمایشی توسط بسیج اصناف و بسیج دانش آموزی با عنوان «یک کاسب یک دانش آموز» اجرا می شود که در این رزمایش دانش آموزان بی‌بضاعت توسط کاسبان به بسیج اصناف برای حمایت معرفی می‌شوند.
 
مجیدی همچنین از برگزاری رزمایش «میز خدمت» همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان استان، توسط بسیج کارمندان خبر داد و متذکر شد: در این طرح، مشکلات مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم با مسئولان در میان گذاشته می شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار