نماینده ولی فقیه در لرستان:

عاشورا تقابل «جنود رحمان» در مقابل «جنود شیطان» بود/ انقلاب ما از مجالس عزاداری امام حسین (ع) آغاز شد

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: عاشورا تقابل «جنود رحمان» در مقابل «جنود شیطان» بود و در این روز ۲ صف حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند که به یاری خدا و بر اساس وعده خدا، پیروزی از آنِ جبهه حق بود.
کد خبر: ۳۰۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ - 12September 2018

انقلاب ما از مجالس عزاداری امام حسین (ع) آغاز شدبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای اداری استان، اظهار داشت: معنویت، عبودیت و عزت‌مندی و تسلیم شدن در برابر اراده خدا، صفات و ویژگی‌های برجسته امام حسین (ع) هستند.

وی گفت: صفت عزت‌مندی در دوران کودکی در وجود مبارک امام حسین (ع) وجود داشت و آن امام معصوم، الگوی عزت و شرافت بودند.

آیت‌الله نماینده ولی فقیه در استان لرستان، رسیدن به مقام رضا و تسلیم را مقامی بسیار بالا عنوان کرد و گفت: افرادی که تمام وجودشان خداوند باشد، می‌توانند به این مقام برسند.

وی افزود: خمیرمایه همه فضیلت‌ها، عبودیت و معنویت است و کمال انسانیت در عبودیت و عبد بودن انسان، یک افتخار است که هرچه انسان عبد باشد، خداوند او را بالاتر می‌برد.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که عاشورا روز تجلی عزت، شرافت و تجلی عبودیت، معنویت و عزت‌مندی است، گفت: آن‌چه در عاشورا مهم است، این است که عاشورا تقابل «جنود رحمان» در مقابل «جنود شیطان» بود و در این روز ۲ صف حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند که به یاری خدا و براساس وعده خدا، پیروزی از آن جبهه حق بود.

وی تصریح کرد: یک صف، تمام کمالات در آن جمع و ویژگی آن حق‌پرستی و حق‌گویی است و صف دیگر نیز تمام رذایل در آن جمع و ویژگی آن دنیاپرستی و دنیاخواهی است. امروز هم این ۲ جبهه وجود دارد؛ یکی مقاومت اسلامی که به دنبال استقلال حق و عزت است و دیگری نیز جبهه استکبار که به دنبال زورگویی و زراندوزی و چپاول است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تأکید بر این‌که سیدالشهداء (ع) الگوی جبهه مقاومت و «یزید» الگوی استکبار است، اظهار داشت: رفتار امروز «ترامپ» همانند رفتار «یزید» در کربلا است و این در حالی بوده که در تاریخ ثابت شده حق همیشه پیروز و باطل نابودشدنی است.

وی افزود: انقلاب ما نیز از مجالس عزاداری امام حسین (ع) آغاز شد و مقابله ما با جنگ اقتصادی نیز از محرم آغاز شده است.

امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: استکبار جهانی امروز همانند یک طبل توخالی است و از مردم ایران همیشه در فریضه حج و انظار عمومی به عنوان مبارزه با استکبار یاد شده است.

وی بیان کرد: اگرچه امروز فشار‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بر مردم ما حاکم است، اما مردم باز هم شعار «هیهات من الذله» دارند و دین و کرامت و بزرگی خود را نمی‌فروشند. مطمئن باشید در این جنگ اقتصادی پیروز هستیم و خون شهدا را پایمال نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار