معاون فرماندار کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت بازگویی رویداد‌های دفاع مقدس برای کودکان

«سیروس خانی» با تأکید بر ضرورت دعوت از کودکان و خانواده‌ها در مراسم‌های بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: با استفاده از کتاب‌های دوران دفاع مقدس، رویداد‌های جنگ را برای کودکان بازگو کنید.
کد خبر: ۳۰۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰ - 12September 2018

از کتاب‌ها، رویدادهای جنگ را برای کودکان بازگو کنید.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «سیروس خانی» معاون فرماندار کرمانشاه، صبح امروز (چهارشنبه) در نشست کارگروه زنان و خانواده، ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت ایران همیشه مدیون ازخود‌گذشتگی‌های شهدا و جانبازان است.

وی گفت: هفته دفاع مقدس روز‌های پاسداشت ایثار بی‌دریغ جان و مال در راه اعتلای دین، میهن و یادآور حماسه و رشادت‌های حماسه‌سازان بی‌ادعای وطن است.

خانی با تاکید بر بازگو کردن روایاتی در باب جنگ تحمیلی از سوی اداره‌ها و نهادها، متذکر شد: جنگ را فراموش نکنید، دفاع مقدس و جان نثاری‌های جانبازان و شهدا را به قلم بکشید، نمایشگاه دایر کنید و از پرسنل سپاه پاسداران و ارتش در راستای بازگو شدن روایات دعوت کنید.

وی با تأکید بر ضرورت دعوت از کودکان و خانواده‌ها در مراسم‌های بزرگداشت دفاع مقدس، گفت: با استفاده از کتاب‌های دوران دفاع مقدس، رویداد‌های جنگ را برای کودکان بازگو کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها