در بازدید مسئول مرکز امور طلاب حوزه‌های علمیه از موزه دفاع مقدس قم مطرح شد؛

ضرورت معرفی دقیق نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس با بهره‌گیری از راویان مجرب

ضرورت معرفی هر چه بیشتر و کامل‌تر نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بهره‌گیری از حضور راویان مجرب و متخصص در دیدار مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه ار مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 13September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، جلسه کمیته محتوایی تبیین نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسئول مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه در محل پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم برگزار شد.

ضرورت معرفی نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس با بهره گیری از راویان مجرب

در این جلسه، حجت الاسلام ملک دار بر تربیت راوی بخصوص راویان حوزوی تاکید کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم با استفاده از ظرفیت راویان مجرب در اجرای برنامه‌های مرتبط با مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم، نقش روحانیت را در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بخوبی تبیین کنیم.

وی همچنین بر ضرورت الگوگیری از تجارب و ظرفیت‌های دیگر موزه‌های مطرح کشور در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس قم تاکید کرد.

«احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم نیز در این جلسه، خواستار حمایت معنوی طلاب، مبلغان و دانش آموختگان حوزه‌های علمیه در بحث محتوایی و موزه آرایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم شد.

بازدید اعضای کمیته محتوایی از موزه‌های دفاع مقدس تهران و همدان از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ضرورت معرفی نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس با بهره گیری از راویان مجرب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار