بدرقه شهدا تا بهشت- ۹/

سردار عبداللهی: هرکس بخواهد امنیت ایران را به مخاطره اندازد با پاسخ موشکی مواجه خواهد شد

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیام پاسخ موشکی این است که هرکس بخواهد کشور ما را ناامن و یا علیه ملت ما توطئه کند و به امنیت کشورمان توجه نکند، حتماً در زمان لازم ضربه خواهد خورد.
کد خبر: ۳۰۸۸۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ - 13September 2018

سردار عبداللهی: هرکس بخواهد امنیت ایران را به مخاطره اندازد با پاسخ موشکی مواجه خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «علی عبداللهی» معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در جمع تشییع‌کنندگان پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس با اشاره به عظمت و بزرگی شهدا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه شهدا در دوران دفاع مقدس با جانفشانی، امنیت و اقتدار را به ما هدیه کردند و همانطوری که امروز مشاهده می‌کنید پیکر برخی از این عزیزان پس از 36 سال به میهن اسلامی بازگشته است.

وی افزود: تشییع باشکوه امروز بیانگر این است که جوانان ما پیرو راه شهدا هستند و پیام این شهیدان عزیز، مقاومت در برابر دشمن و پیروی از ولایت است.

سردار عبداللهی گفت: افرادی که امروز اینجا هستند در واقع رهروان راه شهدا هستند و ان‌شالله تا آخرین قدم نیز اینچنین خواهند بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس، مبنی بر پیام پاسخ موشکی نیروهای مسلح ایران به دشمنان نظام و انقلاب، گفت: پیام این پاسخ موشکی این است که هر کسی که بخواهد کشور ما را ناامن و یا علیه ملت ما توطئه کند و به امنیت کشورمان توجه نکند، حتماً در زمان لازم ضربه خواهد خورد.

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمنان ما اگر یکی بزنند، 10 تا خواهند خورد، افزود: نیروهای مسلح نیز پیرو این سیاست حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار