بدرقه شهدا تا بهشت- ۱۵/

سردار پورجمشیدیان: جامعه در شرایط فعلی نیازمند وحدت است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: شهدا محور وحدت هستند و موضوعی که در شرایط فعلی، جامعه به شدت به آن نیاز دارد، وحدت است.
کد خبر: ۳۰۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ - 13September 2018

جامعه در شرایط فعلی به وحدت نیاز داردسردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای مطهر 135 شهید دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: شهدا در حساس‌ترین زمانی که ملت به آن‌ها نیاز داشتند، همه هستی خود را فدای امنیت کشور کردند؛ لذا همه مردم به‌ویژه مسئولان مدیون شهدا هستند؛ به همین دلیل باید گفت که شهدا حق حیات و منت بر گردن همه دارند.

وی افزود: امنیت فعلی کشورمان که در نا‌امن‌ترین نقطه جهان وجود قرار دارد را شهدا به وجود آوردند و این هم محدود به شهدای دفاع مقدس نمی‌شود؛ چراکه شهدای امنیت و مدافعان حرم برای برقراری امنیت در کشورمان جانفشانی کردند.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: امیدوارم پیام شهدا را همه درک کنند؛ به‌ویژه مسئولان این پیام را دریافت کرده و با تمام وجود در خدمت ملت باشند تا مشکلات فعلی جامعه کاهش یابد.

معاون هماهنگ‌‌کننده نزسا گفت: خیمه شهدا، خیمه وحدت و یکپارچگی است و همه می‌توانند زیر این خیمه با همه سلایق و گرایش‌ها جمع شوند؛ به عبارت دیگر شهدا محور وحدت هستند و موضوعی که در شرایط فعلی، جامعه به شدت به آن نیاز دارد، وحدت است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها