بدرقه شهدا تا بهشت- ۲۲/

دشمنان در مقابل حماسه‌سازی شهدا خوار و خفیف هستند

یکی از حاضرین در مراسم تشییع 135 شهید دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان توان مشاهده پیروزی و موفقیت‌های ما در تمام عرصه‌ها را ندارند، گفت: یکی از مهم‌ترین پیام شهدا به مسوولان کشور جامعه ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های بیگانگان است.
کد خبر: ۳۰۸۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 13September 2018

دشمنان در مقابل حماسه‌سازی شهدا خوار و خفیف هستندسعید بابایی یکی از حاضرین در مراسم تشییع 135 شهید دفاع دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با بیان اینکه دشمنان همواره در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مواجه با ایثارگری، رشادت‌ها و حماسه آفرینی رزمندگان و شهدای کشورمان احساس ضعف و خفت و خواری کرده‌اند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پیام شهدا به مسوولان کشور مقاومت و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی‌های بیگانگان و تلاش برای آبادانی کشور است.

بابایی افزود: به دعای شهدا و امام شهدا تمام کسانی‌که به منافع ملی کشور ضربه می‌زنند، رسوا و نابود خواهند شد.

وی با با بیان اینکه از بدو ظهور انقلاب اسلامی تا کنون کشور ما همواره مورد هجمه دشمنان قرار داشته است، تصریح کرد: ایران امروز به جایگاهی از قدرت رسیده است که نه‌تنها در داخل کشور بلکه در منطقه حرف‌های فراوانی برای گفتن دارد.

بابایی نقش رزمندگان نیرو‌های مسلح ما در منطقه در جهت تضعیف قدرت و نابودی داعش را یکی از دلایل بزرگ خشم آمریکایی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی خواند و گفت: بسیاری از گروه‌های مقاومت جهادی همچون حزب الله از مقاومت ما در دوران دفاع مقدس الگو گرفته و به این دلیل است که به پیروزی‌های عظیم دست پیدا کرده‌اند.

وی با اشاره به توان دفاعی کشورمان خاطرنشان کرد: اگر دشمنان لحظه‌ای احساس می‌کردند که می‌توانند حریف ایران باشند، مطمئنا ثانیه‌ای درنگ نمی‌کردند؛ لذا قدرت ما باعث آشفتگی و وحشت کشور‌هایی شده است که گمان نمی‌کردند انقلاب اسلامی ما روزی به این جایگاه عظیم برسد.

بابایی با اشاره به توطئه‌ آمریکایی‌ها مبنی بر از بین بردن وحدت میان شیعه و سنی گفت: امروز جهان اسلام بیش از هر زمان دیگر نیازمند هوشیاری، انسجام و همدلی مسلمانان است؛ چرا که غفلت امت اسلامی نسبت به دشمنی‌های آمریکایی‌ها جهان اسلام را متحمل خسارتی می‌کند که جبران آن‌ها دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به دست نوشته و وصایای شهدای دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از نکات مهمی که در اکثر دست نوشته‌ها و وصایای به جا مانده از شهدا قابل مشاهده تفکر و تعقل است، خدمت بی‌چون و چرا به مردم به ویژه مستضعفان است که باید مسوولان نسبت به آن توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها