معاون عملیات سپاه کربلای مازندران:

رزمایش «محمد رسول الله (ص) ۲»، نمایش حضور مقتدرانه بسیج در صحنه است

معاون عملیات سپاه کربلای مازندران گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) 2 در استان مازندران، حضور همیشگی و مقتدرانه بسیج را در صحنه های انقلاب به نمایش خواهد گذاشت.
کد خبر: ۳۰۸۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۲ - 13September 2018
رزمایش محمد رسول الله (ص) 2، نمایش حضور مقتدرانه بسیج در صحنه است«محمدمهدی بالوئی» معاون عملیات سپاه کربلای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از ساری، با اشاره به رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت «محمد رسول الله (ص) 2» در استان، وجه تسمیه نامگذاری رزمایش را در این مقطع زمانی اعلام حضور بسیجیان در صحنه دانست و اظهار داشت: در این برهه از زمان با توجه به شائبه و شایعه استکبار مبنی بر اینکه بسیجیان خسته شدند و حضورشان در صحنه کمرنگ شده است، این رزمایش، حضور همیشگی و مقتدرانه بسیج را در صحنه های انقلاب به نمایش خواهد گذاشت.
 
وی ضمن برشمردن اهداف رزمایش، عنوان کرد: تقویت روح حمایت مردم از نظام در آستانه جشن 40 سالگی انقلاب، مأیوس سازی دشمن از تغییر نظام و دنبال کردن تغییر رفتار و رویکرد دشمنان، تقویت روحیه نیروهای عمل کننده بسیج و تقویت انسجام ملی از جمله اهداف این رزمایش است.بالوئی زمان اجرای رزمایش را هفتم تا 27 شهریورماه اعلام کرد و گفت: در بازه زمانی 20 روزه رزمایش در 22 شهر استان برگزار می شود.
 
این مسئول همچنین زمان برگزاری رزمایش را در 2 مرحله اعلام کرد و گفت: مرحله اول اعزام گروههای جهادی به منظور خدمت رسانی و محرومین زدایی در سراسر استان با اولویت حاشیه شهرها است.
 
وی فراخوانی حضور و تجمع اولیه، راهپیمایی اقتدار در سطح شهرها و تمرینات میدانی در اردوگاهها را از جمله مأموریت های پیش بینی شده در مرحله دوم اعلام کرد و گفت: این مرحله از رزمایش، با حضور گردان های بیت المقدس در سطح 22 شهرستان جمعه 23 شهریورماه برگزار می شود.
 
بالوئی اجرای تمرینات تاکتیکی با اولویت تمرینات امدادی در زمان بحرانها و وقوع بلایای طبیعی و غیرطبیعی را از جمله مأموریت های گردان بیت المقدس عنوان کرد و افزود: نیروهای آموزش دیده با حضور در صحنه جهت کمک به ملت و دولت وارد صحنه می شوند.
 
دبیر قرارگاه امام هادی (ع) سپاه کربلا همچنین تجمع سراسری عاشورایی بسیجیان را در هفته دفاع مقدس مرحله دوم رزمایش اعلام کرد و افزود: این برنامه در زمان مشخصی با حضور مقتدرانه نیروهای بسیجی برگزار خواهد شد.
 
بالوئی در پایان اظهار کرد: امورات و فعالیت های گردان های بیت المقدس را در قالب مأموریت های قرارگاه امام هادی (ع) پیگیری خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها