نماینده ولی فقیه در مازندران:

هدف دشمن تسلیم در برابر استکبار جهانی است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه عاشورا یک روز نیست بلکه مکتب است، گفت: عاشورا رساله شیعه است هیچ یک از ادیان این رساله را ندارند.
کد خبر: ۳۰۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 14September 2018
هدف دشمن تسلیم در برابر استکبار جهانی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «نورالله طبرسی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری از اهمیت عزاداری در ماه محرم سخن گفت و اظهار داشت: آه کشیدن متاثر شدن و ناله پی در پی برای سالار شهیدان حکم تسبیح دارد و عبادت محسوب می‌شود و باید قدر عزاداری محرم را دانست.
 
وی با بیان در کربلا دو عنصر معروف و منکر با هم مواجه شدند، گفت: یزید منکر مجسم و عینی و امام حسین (ع) معروف مجسم و پاکی و طهارت است.
 
امام جمعه ساری با بیان اینکه عاشورا یک روز نیست بلکه مکتب است، خاطرنشان کرد: عاشورا رساله شیعه است و هیچ یک از ادیان این رساله را ندارند.
 
وی با عنوان اینکه امام حسین (ع) برای تمام قرن‌ها و عرصه فرا زمانی است و بعد از ۱۳ قرن خودش را نشان می‌دهد، گفت: امام حسین (ع) به رأس حکومت غاصب بنی‌امیه و علیه یزید قیام کرد و ریشه منکر را از ریشه کند تا جامعه اصلاح شود.
 
طبرسی با اشاره به اینکه فرزندان این مرز و بوم در هشت سال دفاع مقدس کربلا را تکرار کردند، عنوان کرد: کربلا را در کتاب‌ها خواندیم و نقلی شنیدیم، اما فرزندان ما آن را عینی کردند.
 
وی با اشاره به اینکه از خودگذشتگی، ایثار، شهادت و دست از دنیا کشیدن و برای خدا قیام کردن ضروری است، تصریح کرد: امروز ترامپ و همفکرانش یزیدیان زمانه هستند این مبارزه تا قیامت جاری و ساری است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تقوا فقط نماز و ذکر گفتن نیست، اظهار کرد: بیداری، زمان‌شناسی، امام‌شناسی  و امر به معروف و نهی از منکر را بشناسیم تا به تقوا دست یابیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمنان به شدت حلقه‌های اقتصادی را تنگ‌تر کردند تا فشار بیشتری بیاورند و به اهداف شوم‌شان برسند، گفت: دشمن می‌خواهد بین دولت و ملت فاصله ایجاد کند، آنها می‌خواهند همانطور که آمریکا می‌خواهد ما را تسلیم کند.
 
طبرسی با بیان اینکه گرانی بی‌حد و حساب به معیشت مردم را فشار وارد می‌کند و رهبری در جریان همه چیز است و از آن طرف دشمنان می‌خواهند پیکان این همه گرفتاری را به سوی رهبری بکشاند، اظهار کرد: در این فضای فکری و آلودگی مسئولان مقام معظم رهبری اختیار تام به قوای سه گانه داد تا مشکلات را حل کنند و این مشکلات قابل حل است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها