فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

سپاه کشور را در تولید بنزین خودکفا کرد

سردار «یدالله بوعلی» با بیان این‌که سپاه در سطح ملی و استانی از طریق هم‌افزایی با دیگر نهادها و ادارات، در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد، گفت: سپاه در طرح‌های کلان مانند افتتاح پروژه عظیم در بندرعباس به کمک دولت آمد و کشور را در تولید بنزین خودکفا کرد.
کد خبر: ۳۰۹۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 15September 2018

سپاه کشور را در تولید بنزین خودکفا کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، همایش سیاسی و بصیرت‌افزایی فرهنگیان اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز (شنبه) با حضور سردار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه «فتح» استان و جمعی از مسئولان و فرهنگیان ایثارگر، در سالن همایشات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سردار بوعلی در این همایش، ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت حضرت امام حسین (ع)، اظهار داشت: هر جا که با روحیه جهادی وارد شدیم، موفق عمل کردیم.

وی افزود: ترس دشمنان از قدرت بازدرندگی سپاه پاسداران باعث شده است که تلاش کنند بین مردم و سپاه جدایی به وجود آورند، اما گویا آن‌ها نمی‌دانند که نیرو‌های سپاه فرزندان همین مردم و آب و خاک هستند.

فرمانده سپاه «فتح» کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سپاه در سطح ملی و استانی از طریق هم‌افزایی با دیگر نهاد‌ها و ادارات در راستای محرومیت‌زدایی گام برمی‌دارد.

سردار بوعلی بیان کرد: دشمن به خوبی از قدرت سپاه آگاه است و ما این قدرت را در سوریه، عراق و لبنان به دشمن ثابت کردیم و چند روز پیش نیز نیرو‌های سپاه به کسانی که فرزندان ملت را در «مریوان» به شهادت رساندند جواب دندان‌شکن و پاسخی قاطع و کوبنده داد.

وی ابراز کرد: از دولت‌مردان می‌خواهیم که ترس به دل خود راه ندهند و با اقتدار برای حل مشکلات اقتصادی مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد سپاه در رفع محرومیت‌ها اشاره و بیان کرد: سپاه در طرح‌های کلان مانند افتتاح پروژه عظیم در بندرعباس به کمک دولت آمد و کشور را در تولید بنزین خودکفا کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار