نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت مردمی برگزار کردن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت مردمی برگزار کردن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۳۰۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ - 15September 2018
ضرورت مردمی برگزار کردن جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست ویژه برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با تسلیت ایام عزاداری حسینی بر ضرورت تبیین فلسفه قیام عاشورا برای نسل های مختلف تأکید کرد و اظهار داشت: باید در برابر برنامه‌های دشمنان آماده باشیم و اندیشه‌‌های انقلاب اسلامی را جهانی کنیم.
 
وی با تأکید بر لزوم برپایی باشکوه جشن های انقلاب در چهلمین سال پیروزی، اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طبق منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باید پرشور و به صورت مردمی برگزار شود.
 
طبرسی ضمن اعلام آمادگی برای باشکوه برگزار کردن برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امیدواریم برنامه ها به گونه ای برگزار شود تا مایه هراس دشمنان اسلام شود.
 
امام جمعه ساری به مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: در ایام دهه فجر باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و کارنامه نظام اسلامی تشریح شود و وضعیت قبل و بعد مناطق مختلف مقایسه و بررسی شود.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نمایش کارنامه انقلاب از جمله برنامه ها برشمرد و گفت: باید خدمات انقلاب اسلامی علمی و عملی به صورت روشن و مشخص به مردم نمایش داده شود.
 
وی این امر را سبب بازآفرینی اعتماد مردم نسبت به نظام و انقلاب عنوان کرد و همچنین ترویج و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی را بین دانش آموزان مهم برشمرد و گفت: انجام کارهای فرهنگی، عمرانی و معرفی ریشه‌های انقلاب اسلامی و بازگویی آن برای مردم در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار