قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد؛

تخریب اندیشه‌های اسلامی در ۳۰۰ شبکه فارسی زبان توسط دشمن

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمن در شبکه‌های مجازی و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان در حال تخریب اندیشه‌‌های اسلامی است.
کد خبر: ۳۰۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 15September 2018
تخریب اندیشه های اسلامی در ۳۰۰ شبکه فارسی زبان توسط دشمنبه گزارش دفاع پرس از ساری، «نصرت الله لطفی» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز در نشست ویژه برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اندیشه‌‌ورزی را یکی از وظایف مشترک کارگروه‌های مختلف ستاد برنامه‌ریزی عنوان کرد و اظهار داشت: باید با اتحاد و همدلی از شرایط کنونی که استثنایی‌ترین شرایط است، عبور کنیم.
 
وی اطلاع‌رسانی مناسب و گسترده برای حضور پرشور مردم در جشن‌های انقلاب را خواستار شد و گفت: علی‌رغم همه تهدیدها، کارکرد نظام اسلامی رو به فزونی است و تاثیرگذاری زیادی در منطقه دارد.
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: در سال های اخیر دشمنان انقلاب اسلامی 7 تریلیون دلار در منطقه سرمایه‌گذاری کرده‌اند که هیچ دستاوردی برایشان نداشته است.
 
لطفی با عنوان اینکه دشمنان بنا دارند تا با القای ناکارآمدی، مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند، افزود: باید تلاش کنیم تا با خدمت رسانی بیشتر جلوی توطئه‌ها و ترفندهای بیگانگان را بگیریم.
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) برای دفاع از هویت ملی و غیرت ملی قیام کرده بود و باید اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب نشر و ترویج یابد.
 
وی همدلی و انسجام عملی را برای عبور از پیچ تاریخی نیاز امروز اعلام کرد و گفت: در شرایط کنونی ایران و اسلام عزیز در معرض جنگ پیچیده قرار گرفته و در مقام عمل باید انسجام ملی داشته باشیم و باید هرگونه شائبه را کنار بگذاریم و ید واحده باشیم.
 
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر لزوم برگزاری جشن‌های انقلاب اسلامی به صورت مردمی تأکید کرد و گفت: در عین حال باید از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و انقلابی برای برپایی پرشور برنامه‌ها بهره گیری شود.
 
وی تبیین دستاوردهای بی‌بدیل انقلاب اسلامی را ضرورت جامعه برشمرد و گفت: تبیین کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
 
لطفی احصاء و پاسخ منطقی و باورپذیر به شبهات را اصل مهم عنوان کرد که باید با استفاده از ابزارهای نوین مورد توجه مسئولین باشد؛ زیرا دشمن در شبکه های مجازی و ۳۰۰ شبکه فارسی زبان در حال تخریب اندیشه‌های اسلامی است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها