عطاپور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سوگواره «احلی من العسل» در 700 نقطه از کشور برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور گفت: سوگواره «احلی من العسل» همزمان در تهران و 700 نقطه از کشور یکشنبه 25 شهریور مصادف با ششم محرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 15September 2018

سوگواره «احلی من العسل» در ۷۰۰ نقطه کشور برگزار می‌شود«عمار عطاپور» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص برگزاری سوگواره «احلی من العسل» اظهار داشت: سازمان بسیج دانش آموزی همچون سال‌های گذشته به مناسبت فرارسیدن ششم محرم که منسوب به حضرت قاسم بن الحسن (ع) است، سوگواره‌ای را یکشنبه 25 شهریور از ساعت 9:30 صبح تحت عنوان «احلی من العسل» در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می‌کند.

وی افزود: این مراسم که علاوه بر تهران در 700 نقطه از کشور نیز برگزار می‌شود، برنامه‌ای دانش آموز محور است که طی آن دانش آموزان دوره‌های اول و دوم دبیرستان در آن حضور یافته و به سوگواری می‌پردازند.

عطاپور با بیان اینکه در تهران حدود 5 هزار دانش آموز در مراسم یاد شده حضور می‌یابند، ادامه داد: این مراسم که با مشارکت سازمان بسیج دانش آموزی، معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش، هیأت رزمندگان اسلام و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، از شبکه‌های قرآن و دو سیما به صورت مستقیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها