دبیر بیست و پنجمین یادواره شهدای «اسفندقه»:

بیست و پنجمین یادواره ۴۵ شهید دهستان «اسفندقه» برگزار می‌شود

«محمود نظری» گفت: بیست و پنجمین یادواره ۴۵ شهید بزرگوار روستای «اسفندقه» ۲۷ شهریورماه در روستای «آبشور» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ - 17September 2018

«محمود نظری» دبیر بیست و پنجمین یادواره ۴۵ شهید دهستان «اسفندقه» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان، اظهار داشت: این یادواره ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه، مصادف با هشتم محرم‌الحرام، در گلزار شهدای روستای «آبشور» واقع در دهستان «اسفندقه» از توابع شهرستان «جیرفت» برگزار می‌شود.

نظری ادامه داد: دهستان «اسفندقه» ۱۰ روستا دارد که هر سال یادواره شهدای این دهستان با حضور پرشور مردم، در یکی از این روستا‌ها برگزار می‌شود.

این جانباز ۷۰ درصد با اشاره به این‌که هر ساله این مراسم با کمک‌های مردمی و حضور فعال خود آن‌ها برگزار می‌شود، گفت: هر ساله در هر روستا که یادواره در آن برگزار می‌شود، شهدای آن روستا به عنوان شهدای شاخص آن سال معرفی می‌شوند و در جهت معرفی این شهدا، برشور، کتابچه و نمایشگاه برگزار می‌شود.

دبیر یادواره شهدای «اسفندقه» ادامه داد: در هر یادواره که برگزار می‌شود، تجربیات خوبی به‌دست می‌آوریم و بهترین تجربه‌ای که داریم حضور پررنگ و با انرژی مردم در اجرای مراسم است که مطمناً این مشارکت در اجرای مراسم شهدا در زندگی آن‌ها نیز تأثیر خواهد داشت.

وی عنوان کرد: امسال یادواره شهدای «اسفندقه» در روستای «آبشور» برگزار می‌شود و شهید «محمود تقی‌زاده» به‌عنوان شهید شاخص امسال در این یادواره معرفی می‌شود.

برگزاری بیست و پنجمین یادواره 45 شهید دهستان اسفندقه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار