استقبال پرشور مردم «پل سفید» از مهمانان عاشورایی

مردم شهیدپرور «پل سفید» مازندران ظهر امروز پیکر 9 تن از آلاله‌های بهشتی را در آغوش کشیدند.
کد خبر: ۳۰۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ - 16September 2018

استقبال پر شور مردم «پل سفید» از مهمانان عاشوراییبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر «پل سفید» ظهر امروز با حضور در خیابان‌ها به استقبال پیکرهای پاک و مطهر شهدایی رفتند که با خود عطر بهشتی در شهر پراکندند.

این حضور مردم تداعی کننده خاطرات سال های حماسه و عشق و ایثار است. این شهر و این خیابان ها خوب به یاد دارند که در سال‌‌های نه چندان دور مردان بلند قامتی را تشییع کردند که یاد و خاطره سبز و سرخ‌شان در کتاب تاریخ دفاع مقدس ثبت و ماندگار شده است.

امروز دوباره مردم شهر با در دست داشتن گل‌های معطر و خوش‌بو، عطر شهدایی را در کوچه پس کوچه‌های شهر استشمام می‌کنند که بوی عاشورای سرخ حسین دارند.

آری! این مردم با شهدا بیگانه نیستند، با عطر شهدا مأنوس گرفتند و با بوی شهدا نفس کشیدند و در سایه درخت آبیاری شده با خون شهدا در امنیت به سر می برند. این مردم قدرشناس خون‌های پاکی هستند که برای حفظ خاک و ناموس به پای درخت انقلاب ریخته شد.

امروز این مردم آمدند تا دوباره حماسه‌ای از حضور عاشقانه خود را در تاریخ رقم بزنند و به استکبار جهانی بفهمانند که هنوز این کشور صاحب دارد. هنوز هستند شهدایی که در تابوت‌های گمنامی، روی دست مردم حماسه‌پرور ایران تشییع می‌شوند.

هنوز پیکر شهدایی مورد تفحص قرار می گیرد که یک روز برای حفظ این مرز و خاک جان بر کف نهاده و در برابر جبهه استکبار جهانی ایستادند و مردانه و عاشقانه شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

آری! این تابلوی پر افتخار سال‌های حماسه‌‌ای است که امروز در شهرهای استان مازندران روی دستان پر مهر مردم، فضای شهر را متبرک می کند.

باید بر این حماسه باشکوه و بر این مردم با عظمت، آفرین گفت که همچنان پای این انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا محکم ایستادند و همچنان با شور و شعور حسینی برای استقبال از پیکرهای فرزندان شهر شور می‌آفرینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار