فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان:

موفقیت و دستاوردهای نظامی در سایه اطلاعت از رهبری است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت: هر جا فرمان رهبری را اطاعت کردیم، موفق بودیم و اگر در نیروهای مسلح موفقیت و دستاوردی حاصل می‌شود زیرسایه این توجه و اطاعات بوده است.
کد خبر: ۳۰۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 16September 2018

موفقیت و دستاوردهای نظامی در سایه اطلاعت از رهبری استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم ستاد «عیسی میرزایی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان امروز در نشست خبری برنامه‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: صحبت کردن در مورد دفاع مقدس ارزشمند بوده زیرا این دوران برگ زرین‌ 40 ساله انقلاب است.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دانشگاه بود و خروجی آن امنیت امروز کشور و نمرات ممتاز آن شهدا هستند، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس سختی و رنج‌های زیادی برای کشور داشت ولی ما به خوبی در جنگ نابرابر و در بدترین شرایط اقتصادی، نظامی و سیاسی جنگیدیم و دفاع کردیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان افزود: جنگ ایران با عراق فقط با یک کشور نبود بلکه بیش از ۴۰ کشور از بعثی‌ها حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به شهدای راه انقلاب و دفاع مقدس که از اقشار مختلف جامعه بودند، گفت: این عزیزان از همه جان و مال خود گذشتند تا استقلال کشور حفظ شده و باید همیشه یادشان گرامی داشته شود.

میرزایی با تاکید به اینکه ایران اسلامی امروز کشوری سربلند، مقتدر و امن‌ترین کشور در ناامن‌ترین منطقه است، گفت: این همه اوصاف به برکت حضور آگاهانه مردم در تمام صحنه‌ها، سپاهیان، ارتشیان و غیره بوده که باعث شده ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه قبل از انقلاب بیش از ۵۰ هزار مستشار اروپایی و آمریکایی در ارتش بودند و بعد از انقلاب ارتش را ترک کردند، گفت: بعد از انقلاب با کمترین تجهیزات هشت سال جنگ بر ما تحمیل شد.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان تصریح کرد: در حال حاضر در مقابل هرگونه تهدید نظامی، تکفیری، تروریستی و غیره با اقتدار و آمادگی کامل ایستاده‌ایم.

وی با یاد و خاطره شهید طهرانی‌مقدم ابراز داشت: به برکت وجود این عزیران در برابر هرگونه تهدیدی با قدرت و توان بالا ایستاد‌ه‌ایم، در گذشته تهدید نظامی علیه ایران ابتدای لیست استکبار قرار داشت و حالا با اعتراف به توان ایران اسلامی، به آخرین گزینه رسیده است.

میرزایی اضافه کرد: برابر دستورالعمل از رده‌های بالا مبنی بر جابه‌جایی ارتش از داخل شهر به بیرون شهر، پادگانی در منطقه مایان ساخته شده ولی هنوز کامل نیست، دو پادگان شماره یک و دو خالی شده و پادگان‌های دیگر نیز خالی خواهد شد.

این مسئول با تاکید به لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری افزود: هر جا فرمان ایشان اطاعت عمل کردیم، موفق بودیم و اگر در نیروهای مسلح موفقیت و دستاوردی حاصل می‌شود زیرسایه این توجه و اطاعات بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار