نامه یک رزمنده اسلام به امام خمینی (ره) / اگر جنگ ۲۰ سال هم طول بکشد، ما هم ایستاده‌ایم

رزمنده اسلام «حسین نادرخویی» در نامه خود به امام خمینی (ره) آورده است: «بنده به مدت پنج سال متوالی در جبهه جنگ، مشغول رزم و پیکارم و هم اکنون در خط مقدم جبهه مشغول نبرد با مزدوران بعثی هستم و خواهم بود. همانطور که حضرتعالی فرموده‌اید که اگر این جنگ ۲۰ سال هم طول بکشد، ما هم ایستاده‌ایم.»
کد خبر: ۳۰۹۴۲۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۰ - 22September 2018

نامه رزمنده اسلام به امام خمینی (ره)/ اگر جنگ بیست‌سال هم طول بکشد، ما هم ایستاده‌ایمبه گزارش خبرنگار ساجد، رزمنده اسلام «حسین نادرخویی» در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۶۴ از استان ایلام شهرستان مهران بخش صالح آباد نامه‌ای به امام خمینی (ره) نوشت.

متن نامه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

از زبان یک رزمنده به حضور محترم امام خمینی (مدظله العالی)

با سلام بر منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (عج) و سلام بر حامی مستضعفان، حضرت امام خمینی حفظه الله تعالی، سلام بر تو‌ ای لقمان حکیم زمانه، سلام بر تو‌ ای محیی دین مبین اسلام، امید است این سلام پر مهر و محبت مرا که از اعماق قلبم برمی خیزد و از راهی بسیار، بسیار دور؛ ولی با قلبی بسیار، بسیار، نزدیک به خدمتتان روانه می‌شود، پذیرا باشید، سلامی که از جبهه و از قلب سنگر از این دانشگاه انسان‌سازی برمی‌خیزد.

(بابی انت و امی ونفسی لک و لتراب مقدمک الفداء)‌ ای روحم،‌ ای جانم،‌ ای قلبم و‌ ای حبیب و طبیبم،‌ ای تمامی آنچه که دارم به فدایت، خداوند شما را برای حفظ دین حضرتش حفظ فرماید و توفیق بیشتری برای خدمت به اسلام بدهد.

اینجانب رزمنده‌ای که مدت پنج سال متوالی در جبهه جنگ، مشغول رزم و پیکارم و هم اکنون در خط مقدم جبهه مشغول نبرد با مزدوران بعثی هستم و خواهم بود. همانطور که حضرتعالی فرموده‌اید که اگر این جنگ بیست‌سال هم طول بکشد، ما هم ایستاده‌ایم.

ما رزمندگان هم ندای حسین گونه‌ات را با دل و جان لبیک گفته و تا آخرین لحظه عمرمان ایستاده‌ایم و غرض از مزاحمت این بود که تنها آرزویی که دارم این است که از نزدیک شما را ملاقات کنم و بر دست مبارک شما بوسه بزنم.

همان طور که شما فرموده‌اید من دست و بازوی شما رزمندگان را از دور بوسه می‌زنم، ما همه می‌خواهیم و دوست داریم از نزدیک به دست مبارک شما بوسه بزنیم.

شما‌ ای دفترداران محترم حضرت امام، شما را به جان حضرت امام قسم می‌دهم این نامه را بدست مبارک حضرتش برسانید.

با کمال تشکر

حسین نادرجویی

۱۳۶۴/۱۲/۲۵»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار