گالری نیروی انتظامی در باغ موزه دفاع مقدس همدان افتتاح شد

در ایام هفته‌ی بزرگداشت نیروی انتظامی طی مراسمی در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گالری نقش نیروی انتظامی در سال‌های دفاع مقدس مورد بازدید و بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۳۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸ - 12October 2014

گالری نیروی انتظامی در باغ موزه دفاع مقدس همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران استانی و هم چنین فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان برگزار شد، سردار مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان هدف از ایجاد این گالری را توجه و اهمیت نقش رزمندگان نیروی انتظامی در قالب سه نیروی شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب اسلامی در سال های دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا مهم و مورد توجه است.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و مدیر باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز در این مراسم با بیان اینکه فاز پنج باغ موزه دفاع مقدس همدان شامل قرارگاه تاکتیکی، گالری نیروی انتظامی و پرورژه جنگ نابرابر است، خاطرنشان کرد: گالری نیروی انتظامی در قالب پاسگاه مرزی ساخته شده و امروز شاهد اتمام فعالیت اجرایی آن هستیم و پس از تکمیل بخشهای دیگر فاز پنجم آماده استقبال از عموم علاقمندان خواهد بود.

وی ادامه داد: اکنون نیروی انتظامی به عنوان بخشی از نیروهایی که در سالهای حماسه و ایثار نقش ممتاز و ویژهای را از خود به یادگار گذاشتند، شناخته میشود.

سرهنگ پاسدار خلیل الهی تبار با اشاره به اینکه باغ موزه دفاع مقدس همدان در نوع خود به عنوان مجموعهای بی نظیر در کشور است، از توجه و درخواست سایر نیروهای درگیر در جنگ همچون نیروی دریایی و هوانیروز جهت بیان نقش ایشان در باغ موزه دفاع مقدس همدان خبر داد.

وی گفت: سازهی قرارگاه تاکتیکی به اتمام رسیده و با تامین اعتبارات کار چیدمان و موزه آرایی آن نیز انجام خواهد شد.

سرپرست اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان بیان داشت: بخش تقابل تن با تانک (پروژه جنگ نابرابر) اعتبار خاص خود را میطلبد و پیگیر این موضوع هستیم که بتوانیم از اعتبارت استفاده کنیم و این مجموعه را به مرحله اتمام برسانیم.

وی در پایان اضافه کرد: امیدواریم که این قدمهای بزرگ و فرهنگی که در راستای حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام استان شکل میگیرد، آیندهی روشنی را در فراروی نسلهای امروز و آینده قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار