سردار نقدی:

تفکر جهادی عامل موفقیت کشور در مقابل توطئه‌هاست

معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه پاسداران گفت: تفکر شهادت‌طلبی و جهاد در راه خدا، عامل موفقیت ما در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است.
کد خبر: ۳۰۹۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ - 18September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، اجلاسیه 313 شهید والامقام شهرستان نظرآباد استان البرز با حضور سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی-اجتماعی سپاه پاسداران برگزار شد.

در این مراسم که خانواده‌‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، سردار نقدی ضمن تقدیر از مسئولان استان البرز به جهت حفظ و ترویج فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس اظهار داشت: شرط قبولی ایمان، کفر به طاغوت است. درس بزرگ حضرت سیدالشهدا (ع) به همه مردم دنیا همین است که هرگز زیر بار ظلم و ستم نرویم.

وی افزود: جان دادن در راه خدا حق و زیر بار طاغوت رفتن ننگ است؛ لذا درک همین تفکر باعث پیشرفت و جاودانگی یک جامعه می شود.

سردار نقدی گفت: انقلاب اسلامی با پیروی از مکتب عاشورا توانست طاغوت 2 هزار ساله را شکست بدهد. اگر منطق عاشورا نبود جوانان ما این گونه عاشق جهاد و شهادت نمی شدند.

این مسئول بیان کرد: دوران 40 ساله انقلاب اسلامی سراسر باعث افتخار است. دشمن در چهار سال اخیر هرگز بیکار ننشسته است و توطئه‌ها، هجمه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن‌ها بی‌پایان است. در مقابل، تفکر شهادت‌طلبی و جهاد در راه خداست که ما را پیروز و موفق کرده است.

سردار نقدی در پایان متذکر شد: هدف کنونی دشمن ایجاد ترس و شبهه افکنی میان مردم است، اما ملت ایران مثل همیشه با صبر و تلاش استقامت می کنند و معتقد هستند که ما توانستیم و باز هم به یاری خداوند می توانیم.

پیش از آغاز اجلاسیه شهدای شهرستان نظرآباد، سردار نقدی در کنار مزار شهدای گمنام حاضر شد و با نثار گل یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را گرامی داشت.

در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدای نظر آباد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار