همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس؛

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان امروز در شهرستان گرگان برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ - 22September 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور نمایش صلابت و اقتدار نیروهای مسلح، مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان، صبح امروز با حضور استاندار گلستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم، در میدان بسیج شهرستان گرگان برگزار شد.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم «محمد غفاری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا دفاع مقدس، ۳۱ شهریور ۵۹ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس سرشار از ایثارگری و شهامت انسان هایی است که در کنار ولی فقیه زمان خود به مصاف دشمن رفتند و از خون پاکشان گذشته تا امروز استقلال و بالندگی را به ارمغان بیاورند.

وی افزود: دشمن در دشمنی کردن خود از هیچ کوششی فروگذار نیست و هشت سال دفاع مقدس همچون واکسنی ایران اسلامی را بیمه کرده و فرزندان شما در نیروهای مسلح در همه ابعاد پیشرفت و اقتدار خود را نشان داده‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ پیاده گرگان گفت: دغدغه ملت ایران در مسائل فرهنگی و اقتصادی است و دشمن هم از این مسیر وارد جنگ شده، اما مردم ما بیدارند و جمهوری اسلامی ایستاده است و به همت همه آحاد مردم و در سایه رهبری مقام معظم رهبری از موانع و مشکلات عبور خواهیم کرد.

در ادامه «سید مناف هاشمی» استاندار گلستان، مراسم امروز را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: در طول ۴۰ سال گذشته مردم ما مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند و اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند هیچ کس جرأت جنگ با جمهوری اسلامی ایران را ندارد نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در نیروهای مسلح است.

وی افزود: ۳۱ شهریور ۵۹ ده‌ها ابرقدرت در کنار هم نتوانستند به جمهوری اسلامی آسیب برساند و بعد از آن نیز در ابعاد مختلف دشمن مشکلاتی را برای ما به وجود آورد ولی به یاری خداوند از این پیچ تاریخی نیز عبور خواهیم کرد.

استاندار گلستان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران نه تنها در سطح منطقه بلکه در سطح جهانی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و این نشان از اقتدار و جایگاه والای جمهوری اسلامی است و امروز هم حضور همه نیروهای مسلح در رژه حماسی هفته دفاع مقدس تجدید میثاق با شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی بیان داشت: دشمن در حوزه اقتصادی عزم خود را جذم کرده که به ما ضربه بزند و اکنون بیش از پیش به وحدت بین مردم و مسئولین نظام نیاز داریم.

در پایان یگان‌های نمونه ارتش، سپاه و بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی و جهاد سازندگی بهمراه ادوات نظامی از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری رژه رفتند.

مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار