معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران:

سپاه پاسداران پاسخ اقدام کور دشمن را در اهواز خواهد داد/ اجرای ۵۰ عنوان برنامه توسط سپاه کربلا در هفته دفاع مقدس

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران به اقدام تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: این اقدام کور دشمن، به لحاظ نظامی ارزشی ندارد و قطعا پاسخ خوبی از سپاه خواهند گرفت.
کد خبر: ۳۱۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ - 22September 2018
سپاه پاسداران پاسخ اقدام کور دشمن را در اهواز خواهد داد / اجرای 50 عنوان برنامه توسط سپاه کربلا در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس از ایام الله است و به گروه خاصی اختصاص ندارد، اظهار داشت: دفاع مقدس هویت ملی داشته و متعلق به همه مردم است.
 
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جبهه استکبار جهانی با از دست دادن پایگاه های خود در داخل ایران و به راه انداختن جنگ های داخلی تصمیم گرفت انقلاب را از مسیر خود منحرف کند که به شکست انجامید.
 
مجیدی ادامه داد: پس از اینکه دشمن در حادثه طبس شکست خورد، با همپیمانان خود جنگ تحمیلی را به راه انداخت که با حضور مردم تنها ثمره اش برایشان شکست بود.
 
وی به نقش مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: مرد و زن ایرانی با نقش معنوی خود زمینه ساز پیروزی شدند.
 
این مسئول با عنوان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو در هشت سال دفاع مقدس به جهان صادر و موجب بیداری اسلامی شد افزود: کشوهای اسلامی مثل لبنان، سوریه، عراق، افغانستان و ... نگاهشان به جمهوری اسلامی است که چگونه در برابر استکبار جهانی مقاومت می کند.
 
وی اضافه کرد: حتی بسیاری از کشورهای غیر اسلامی مثل آمریکا خوی استکباری خود را با فرمایشات مقام معظم رهبری تنظیم می کنند.
 
مجیدی این اقتدار، عظمت و اثرگذاری امروز را حاصل خون شهدای دفاع مقدس و ایستادگی در مقابل جبهه استکبار بخصوص دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: در جنگ اقتصادی نیز با درایت و وحدت مسئولین از این پیچ تاریخی سرنوشت ساز عبور خواهیم کرد.
 
وی 40 سالگی انقلاب را دوره پختگی، کمال و تثبیت آن عنوان کرد و گفت: در این دوره شاهد پیشرفت انقلاب اسلامی با حرکت به جلوی ملت خواهیم بود.
 
معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران در ادامه ضمن برشمردن برنامه های هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت این هفته، بیش از 50 عنوان برنامه در استان اجرا می شود.
 
وی به برگزاری رژه نیروهای مسلح در ساری و بابل اشاره کرد و گفت: همچنین برگزاری یادواره شهدای زن استان، یادواره شهدای آمل، رونمایی از پهباد نخبگان، رونمایی از نرم افزار راهیان نور25، اعزام 100 گروه جهادی به مناطق محروم، تحویل 15 خانه محروم به نیازمندان، برگزاری کوهپیمایی پیشکسوتان، پیاده روی خانوادگی و... از جمله این برنامه هاشت.
 
این مسئول به اقدام تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: این اقدام کور دشمن، به لحاظ نظامی ارزشی ندارد و قطعا پاسخ خوبی از سپاه خواهند گرفت.
 
وی با بیان اینکه اقدام اخیر دشمن در راستای دشمنی آمریکا قرار دارد، عنوان کرد: هم خون شهدا گریبان شان را خواهد گرفت و هم اینکه نیروهای مسلح در جاهای مختلف پاسخ خوبی خواهند داد.
 
انتهای پیام/
 
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار