پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

هفته دفاع مقدس بازخوانی هشت سال فداکاری و ایثار ملت ایران اسلامی است

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است: هفته دفاع مقدس بازخوانی هشت سال فداکاری، گذشت و ایثار ملت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۳۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ - 22September 2018
هفته دفاع مقدس بازخوانی هشت سال فداکاری و ایثار ملت ایران اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در استان و «محمد اسلامی» استاندار مازندران به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس پیام مشترکی صادر کردند.
 
در ابتدای این پیام آمده است: دوران دفاع مقدس یکی از درخشان ترین و ماندگارترین دوران تاریخ ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است که ارزش ها و مواریث جاودان آن هرگز از صحیفه مقاومت مردم فداکار و حماسه آفرین ما زدوده نخواهد شد و همواره به عنوان مقطعی پرافتخار بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی پرتلالو خواهد بود.
 
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران اسلامی است که فرزندان این آب و خاک با روحیه ایثار و غیرت و به تأسی از سالار شهیدان در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» تسلیم ننگ و ذلّت نشدند و خاطرات دلاوری های آنان، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار ثبت شده است.
 
همزمانی ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی و حماسه جاودان کربلا با این ایام، یادآور درسی است که رزمندگان ایران اسلامی در مکتب حریت و آزادگی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش آموختند و با پیروی از قیام عاشورا به فرمان رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) در برابر یزیدیان بعثی ایستادگی کردند و با ایثار جان خویش از کیان دین، کشور و نظام جمهوری اسلامی صیانت کردند و با روحیه عاشورایی، ضمن پاسداری از اسلام و آرمان های انقلاب، دشمن را از مرزهای ایران اسلامی به عقب راندند.
 
ملت ایران اسلامی در 40 سال از عمر پربرکت انقلاب با پیروی از امام حسین (ع) در برابر تمام توطئه ها و نیرنگ های استعمار جهانی و اذناب آنان ایستادگی و مقاومت کردند و همچنان نیز با روحیه انقلابی و با بصیرت و هوشیاری و درس آموزی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر گونه توطئه استکبار جهانی را با حضور همه جانبه در صحنه های انقلاب خنثی می کنند.
 
هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجلیل از زنان و مردان مجاهدی است که برای دفاع از کشور و ارزش‌های دینی خود جانانه جنگیدند که در این میان باید به نقش رزم آوران و مدافعان خط مقدم و جبهه های نبرد حق علیه باطل اشاره کرد که در کلام رهبر معظم انقلاب به همکاری های سازنده سپاه و ارتش و افتخارآفرینی های نیروی هوایی و زمینی و سازماندهى عمومى بسیج و نیروهاى رزم دیده و تلاش برای تکمیل ارتش 20 میلیونی تعبیر شده است.
 
نیروهای مسلح ایران اسلامی امروز نیز با اقتدار و جانفشانی در مرزهای آبی و خاکی و آسمان کشور به حماسه آفرینی خود تداوم می بخشند و با نهادن جان خویش در طبق اخلاص، از دین، عزت و اقتدار و خاک ایران حراست می کنند و حضور قهرمانانه آنان در جبهه های مختلف رزم و ایثار، دشمن را در اجرای نقشه های خود در ایران اسلامی و منطقه، مایوس کرده است.
 
هفته دفاع مقدس در حقیقت بازخوانی هشت سال فداکاری، گذشت و ایثار ملت ایران اسلامی است و در این میان حماسه آفرینی لشکر 25 کربلا و جانفشانی قهرمانانه مردم مومن، انقلابی و ولایی مازندران که با تقدیم 10 هزار و 400 شهید والامقام، نقشی ماندگار در فتوحات این دوران پرافتخار داشتند، بر تارک دوران دفاع مقدس می درخشد و ما به خاطر این همه شجاعت و مقاومت به این مردم عزیز افتخار می کنیم و بر خود می بالیم که خدمتگزار چنین مردمی شایسته هستیم.
 
اینجانبان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام ایران اسلامی در صحنه های مختلف جان فشانی و ایثار بویژه دوران دفاع مقدس، این ایام پرخاطره و گرانقدر را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولایی مازندران که در دوران دفاع مقدس نقشی ماندگار داشتند تبریک می گوییم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها