مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه مازندران عنوان کرد؛

اجرای نمایش خیابانی با موضوع ایثار و شهادت در 6 شهر مازندران

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران از اجرای نمایش خیابانی با موضوع ایثار و شهادت در شهرهای رامسر، نور، نوشهر، آمل، بابل و ساری خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ - 23September 2018
اجرای نمایش خیابانی با موضوع ایثار و شهادت در 6 شهر مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در ساری با عنوان اینکه هفته دفاع مقدس هفته ایثار و شهادت رزمندگان است، اظهار داشت: ملت ایران در هشت سال دفاع عاشورایی، اجازه نداد حتی ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن متجاوز بیفتد.
 
هراسانی از برگزاری هشت عنوان برنامه به مناسبت بزرگداشت سی و هشتمین سالروز هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: برنامه‌هایی از سوی 18 کانون بسیج هنرمندان در سطح شهرستان ها اجرایی می شود.
 
وی از حضور هنرمندان بسیجی در مراسم رژه روز 31 شهریور در ساری خبر داد و افزود: همچنین پس از این برنامه با برپایی ایستگاه صلواتی در میدان امام ساری برنامه‌های این سازمان آغاز شد که در سطح هشت شهر استان این برنامه اجرا می‌شود.
 
این مسئول ضمن برشمردن برنامه‌های این سازمان در این هفته، عنوان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهید «عبدالله اپرناک» شهید شاخص بسیج هنرمندان استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای استان، دیدار و تجلیل از جانبازان و ایثارگران، شعرخوانی حماسی شاعران در مساجد و مصلاهای استان، برگزاری نمایشگاه عکس و خوشنویسی تلفیقی محرم و دفاع مقدس در ساری، برگزاری کارگاه آموزش خوشنویسی با حضور 50 هنرمند، اجرای نمایش خیابانی در شهرهای رامسر، نور، نوشهر، آمل، بابل و ساری با موضوع ایثار و شهادت را از جمله برنامه های این هفته عنوان کرد.
 
هراسانی به پیروزی رزمندگان و ملت ایران اسلامی در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این هفته باید همراه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، جشن این پیروزی بزرگ را برگزار کنیم.
 
وی به حادثه تروریستی اهواز اشاره کرد و گفت: دشمن نمی تواند شاهد اتحاد و همبستگی ملت در شرایط جنگ اقتصادی که ایجاد کرده است، باشد و به ناچار دست به این اقدام وحشیانه زد که تعداد زیادی از هموطنان ما را به شهادت رساند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار