مدیرکل آموزش و پرورش قزوین خبر داد؛

تجهیز مدارس قزوین با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان

«سالار قاسمی» گفت: با آغاز سال تحصیلی بیش از ۴۰ میلیارد تومان برای افتتاح پروژه‌های آموزش و پرورش استان قزوین هزینه می‌شود که این پروژه‌ها شامل توزیع امکانات و تجهیزات آموزشی، ورزشی و پرورشی است.
کد خبر: ۳۱۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 23September 2018

تجهیز مدارس قزوین با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، «سالار قاسمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در آیین زنگ مهر و مقاومت که به مناسبت بازگشایی مدارس در مدرسه شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: سال تحصيلی 98-97 را با بيش از 240 هزار دانش آموز و 16 هزار معلم در 2 هزار واحد آموزشی و با حدود 5 هزار نفر از اوليای دانش آموزان با شعار تحول بنيادی، تعالی مديريتی و نشاط تربيتی آغاز می‌کنیم.

وی افزود: به جهت اينكه سند تحول بنيادی به‌عنوان مطالبه اصلی نظام و مقام معظم رهبری در كشور است، تحول بنيادی مديران توانمند در مدارس نشاط و شادابی تربيتی در شعار اصلی ما است و با اين شعار ما سال تحصيلي جديد را آغاز می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پروش استان قزوین گفت: با تلاش همكاران خوبم بيش از 3 ماه براي آغاز سال تحصيلي برنامه ريزی شده و در قالب پروژه‌های مختلف سال تحصيلي را با مديريت منابع انساني برنامه ريزي کرده‌ایم.

قاسمی بیان کرد: با آغاز سال تحصیلی بيش از 40 ميليارد تومان براي افتتاح پروژه‌ای آموزش و پرورش استان قزوين هزینه می‌شود اين پروژه‌ها شامل توزيع امكانات و تجهيزات آموزشي، ورزشي و پرورشي است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه پيشگيري از آسیب‌های اجتماعي به‌عنوان موضوع مهم در کشور مطرح است تلاش ما این است که در آموزش و پرورش برنامه‌ها بر محور مسجد، مدرسه و منزل باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار