وزیر اطلاعات طی پیامی در پی حادثه تروریستی خوزستان خبر داد؛

پاسخ کوبنده سربازان گمنام امام زمان (عج) به طراحان حادثه تروریستی اهواز

سید محمود علوی تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد.
کد خبر: ۳۱۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹ - 23September 2018

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی نوشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد.

در این پیام آمده است: در ایام شهادت مظلومانه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و آغازین روز نکوداشت هفته غرور آفرین دفاع مقدس که سندی جاودان و تاریخی بر پیروزی ملت همیشه سرافراز ایران اسلامی بر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت پیشه و عوامل دست نشانده آن را یادآوری می‌کند، تروریست‌های مزدور نادان و گمراه حادثه‌ای کور را رقم زدند و جمعی از مردم بیگناه خطه خوزستان را به خاک و خون کشیدند تا شاید جبران شکست‌های پی در پی اربابان نوکر ماب شان در عراق، سوریه، و سایر بلاد باشد.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده‌های معزز ومعظم شهدای این حمله تروریستی با مردم دلاور و شهید پرور خوزستان ابراز همدردی نموده، بهبودی عاجل مجروحین این حادثه را از درگاه خداوند رحمان و رحیم مسئلت می‌نمایم.
قطعاً همان گونه که صدام مزدور، عامل دست نشانده‌ی استکبار و هواداران منطقه‌ای او در حمله به کشور عزیزمان ناکام ماندند و با پاسخ دندان شکن ملت غیور ایران مواجه شدند، این اقدام تروریستی نیز که با حمایت‌های خارجی و مرتبطین منطقه‌ای آن‌ها برای نا امن کردن کشور عزیزمان صورت پذیرفته است، ناکام خواهد ماند و کوچک‌ترین خللی در اقتدار و انسجام ملت عزیز ما ایجاد نخواهد کرد.

هادیان و پشتیبانان این جنایت هولناک باید بدانند به درک واصل شدن تروریست‌ها پایان این ماجرا نبوده و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) و دستور ریاست محترم جمهوری و با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی با سرعت و دقت، دنباله‌های این جنایتکاران قسی القلب را تعقیب و تا دستگیری و سپردن آنان به سر پنجه مقتدر قضایی کشور از پای نخواهند نشست و در اولین فرصت مقتضی، پاسخی کوبنده به طراحان این اقدام ضد بشری خواهند داد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار