تشکل‌های شاهد و ایثارگر حملات تروریستی اهواز را محکوم کردند

تشکل­‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف اهواز با صدور پیامی حادثه تروریستی در اهواز را محکوم کردند.
کد خبر: ۳۱۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 23September 2018

تشکل‌های شاهد و ایثارگر حملات تروریستی اهواز را محکوم کردندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، تشکل­‌های شاهد و ایثارگر در پی شهادت و مجروح شدن جمعی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف اهواز با صدور پیامی حادثه تروریستی در اهواز را محکوم کردند. متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس که در سال جاری با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همزمان است، تعدادی از عوامل مزدور استکبار جهانی و دولت­‌های رو به زوال منطقه به منظور انتقام گیری از ملت شریف ایران دست به اقدامی تروریستی زدند.

قساوت و ددمنشی این جنایت پیشگان با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی بر حیات یالثارات الحسین (ع) است و ملت شهیدپرور ایران اسلامی بداند قطره قطره خون این شهیدان دلیل محکمی بر عزم راسخ خدمتگزاران آنها در گرفتن انتقام از ­دشمنان قسم خورده و پلید است.

این حمله ددمنشانه در سرزمین مقدس خوزستان و محل عروج صدها هزار شهید دوران دفاع مقدس انجام شده است. بدون تردید و به برکت خون شهدای گرانقدر میهن اسلامی این حمله وقیحانه منجر به اتحاد و انسجام هرچه بیشتر آحاد ملت شریف ایران می‌شود و کوچکترین خللی در اراده آهنین این ملت بزرگ در پی­گیری آرمان­‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد شد.

تشکل‌­های شاهد و ایثارگر ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی؛ شهادت شماری از نیروهای مسلح جان برکف و مردم عزیز اهواز را به پیشگاه حضرت صاحب الزمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم قهرمان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای شهدای این حادثه تروریستی همنشینی با سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش و برای مجروحین عزیز این حادثه شفای عاجل مسئلت می‌نماید.

همچنین از مردم شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و معنوی خود در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز ضمن ادای احترام به مقام شامخ آن راست‌قامتان جاودانه تاریخ، بار دیگر انزجار خود را از این­گونه اقدامات تروریستی و وقیحانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی اعلام نمایند.»

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار