امیر حیدری:

در تولید تجهیزات زرهی و پهپادی به خودکفایی رسیده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ در تولید و بکارگیری پهپاد، تانک، نفربر و تجهیزات زرهی به خودکفایی رسیده‌ایم.
کد خبر: ۳۱۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ - 26September 2018

در تولید تجهیزات زرهی و پهپادی به خودکفایی رسیده‌ایمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاورد‌های دفاعی و آمادگی نیرو‌های مسلح در حوزه رزم زمینی که صبح امروز (چهارشنبه 4 مهرماه) در فرماندهی تولید، بهینه‌سازی و نوسازی شهید زرهرن نزاجا برگزار شد با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ولی‌امر مسلمین به ما امر کرده‌اند برای پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی روی پای خود بایستیم و اتکا به بیگانگان را قطع کنیم.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح باید به تولید به عنوان یک نهضت بزرگ نگاه کنند، افزود: ارتش با افتخار عرض می‌کند که شعار ولایت‌مداری را در عمل به اجرا درآورده است و در راستای خودکفایی دفاعی حرکت سریعی داشته است.

امیر حیدری گفت: مجموعه شهید زرهرن مجموعه‌ای است که وظیفه تولید و بهینه‌سازی تجهیزات دفاعی را برعهده دارند و در کنار مجموعه جهاد خود کفایی نیروی زمینی ارتش دوبال خودکفایی و بالندگی و شکوفایی نیروی زمینی ارتش هستند.

وی گفت: امروز با استفاده از تجربه و دانش بومی در ۲۸ رسته نیروی زمینی تولید علم و فناوری شکل گرفته و ما به فضل خدا توانستیم روی پای خود ایستاده و تولید علم و خودکفایی را نهادینه کنیم؛ البته باید برای تهیه و تجهیز نیرو‌ها به تجهیرات برای جنگ‌های آینده و تهدیدات آتی را بیش از بیش دنبال کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی زمینی تحولات اساسی را در خود داشته و امروز عمده تیپ‌ها به تیپ‌های متحرک و واکنش سریع مخصوص تبدیل شده‌است تا بتواند با سرعت به تهدیدات پاسخ دهد.

وی ادامه داد: در بعد یگان‌های زرهی و ضدزره تجهیزاتی تولید شده که در این مراسم رونمایی و در یگان‌ها به کار گرفته می‌شود. امروز به فضل الهی در تولید و بکار گیری پهپاد، تانک، نفربر، تجهیزات زرهی و... به خودکفایی رسیده‌ایم.

امیر حیدری کشور‌های اسلامی را خطاب قرار داد و گفت: به دوستان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم، توانمندی‌های ارتش ایران را بخشی از توانمندی جهان اسلام بدانید که در صورت نیاز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد، ما روی پای خود ایستاده‌ایم و دشمنان ما باید بدانند، اگر اشتباهی کنند طومار زندگی ننگین آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان درهم می‌پیچیم.

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار