یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

مدافعان حرم با سرمایه گنج دفاع مقدس پیروز شدند

یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: مدافعان حرم و جبهه مقاومت با سرمایه گنج دفاع مقدس در جنگ نیابتی استکبار به پیروزی رسیدند.
کد خبر: ۳۱۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ - 26September 2018

مدافعان حرم با سرمایه گنج دفاع مقدس پیروز شدندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، یادواره شهدای عملیات مرصاد در حسینیه نمایشگاه رزمی فرهنگی مرصاد در اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد، سردار «رحیم نوعی اقدم» از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: پیام ماه محرم این است که دوستی با دوستان اهل بیت و دشمنی با دشمنان ایشان رمز رستگاری است.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اجماع جهانی علیه انقلاب شکل گرفت و دشمن خواستار تکرار عاشورایی دیگر شد، اما رزمندگان در دفاع مقدس و جبهه مقاومت نشان دادند که این بار جبهه حق پیروز است.

این فرمانده دفاع مقدس و جبهه مقاومت گفت: نیروهای مسلح ما و مدافعان حرم با سرمایه گنج دفاع مقدس توانستند در جنگ نیابتی استکبار پیروز شوند وثابت کنند که فخر اهل بیت هستند.

نوعی‌اقدم افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا منافقین کوردل را فریب داده و خواهند داد ولی ملت همیشه در صحنه ایران آنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی با تاکید بر اینکه راه کار برون رفت کشور از مشکلات کنونی داشتن مدیریت جهادی و انقلابی است، مقابله و برخورد با عوامل نفوذ و داشتن وحدت و همدلی را رمز پیروزی دانست.

در ادامه مراسم از کتاب «میعاد در مرصاد» نوشته «سید سعید اطهر نیاری» از تولیدات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها