معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

«عزیز فیلی» با بیان اینکه پروژه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در ۲ فاز احداث می‌شود، گفت: برآورد اولیه اعتبار موردنیاز برای احداث این پروژه حدود ۳۷ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۳۱۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 26September 2018

پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد 37 میلیارد تومان اعتبار نیاز داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی یادمان‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه موافقت کلی برای احداث مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس در محل پارک «مهرورزی» یاسوج انجام شده است، اظهار داشت: برای طراحی کارهای فنی و معماری پروژه مشاور انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس می‌تواند به عنوان یک مکان فرهنگی مهم مورد استفاده قرار گیرد، افزود: این پروژه در ۲ فاز احداث می‌شود و برآورد اولیه اعتبار موردنیاز برای احداث آن حدود ۳۷ میلیارد تومان است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتبار موردنیاز برای احداث این مرکز فرهنگی از ردیف‌ ملی، اعتبارات استانی، کمک‌های شهرداری یاسوج و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تأمین می‌شود.

فیلی از توسعه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج در محل پارگ جنگلی و احداث جاده دسترسی از امام‌زاده عبدالله(ع) و آبشار یاسوج به این یادمان خبر داد و گفت: برای این منظور 150 میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار