فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

تحویل بیش از ۵۰ واحد مسکونی به نیازمندان مازندران در هفته دفاع مقدس

فرمانده سپاه کربلای مازندران از تحویل بیش از ۵۰ واحد مسکونی به نیازمندان مازندران در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۱۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ - 26September 2018
تحویل بیش از 50 واحد مسکونی به نیازمندان مازندران در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم افتتاح 10 واحد مسکونی در روستای آهی دشت ساری، اظهار داشت: این واحدها با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان با همکاری کمیته امداد، خیرین و بسیج سازندگی احداث و تکمیل شد.
 
وی با اظهار اینکه در هفته دفاع مقدس بیش از ۵۰ واحد مسکن در سراسر استان مازندران به نیازمندان اهدا شد، گفت: ما هر چه داریم مدیون زحمات جهادگران دوران دفاع مقدس هستیم که با درخشش خود امنیت امروز را فراهم کردند.
 
سردار بابایی افزود: نسل امروز همان فرزندان جهادگران دفاع مقدس هستند که در قالب گروههای جهادی بسیج با جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی مثل پدران خود در خدمت مردم مجاهدانه فعالیت می کنند.
 
فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: امروز در گروههای جهادی فرزندان و جوانان با حمایت بزرگترهایی که در زمانی دفاع مقدس را رقم زدند، امید را به مردم هدیه می کنند.
 
این مسئول با عنوان اینکه امروز ملت در معرض آزمایش الهی قرار دارند، گفت: کسانی که در این عرصه دنبال سودجویی و احتکار می روند، سرباز آمریکا بوده و در جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت اسلامی ایران کمک کار و یار استکبار هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار