از دو روحانی پیشکسوت دفاع مقدس در لرستان تجلیل شد+ تصاویر

به مناسبت گرامی داشت سی و هشتیمن سالگرد هفته دفاع مقدس از دو روحانی پیشکسوت جهاد و شهادت توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۳۱۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ - 26September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، عصر امروز (چهارشنبه) به مناسبت گرامی داشت سی و هشتیمن سالگرد هفته دفاع مقدس مدیرکل و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان ضمن دیدار با دو تن از روحانیون پیشکسوت جهاد و شهادت در خرم آباد از آنها تجلیل بعمل آورند.

«حجت الاسلام میناپور» و «حجت الاسلام ایمانی» از مبارزین دوران انقلاب و یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند که ضمن شرکت در عملیات های مختلف و مبارزه دوشا دوش رزمندگان درجبهه های حق علیه باطل، وظیفه روحانیت خود را نیز انجام می دادند و نقش موثری در دفاع مقدس داشته اند.

در این دیدار «سرهنگ حجت اله ناصرپور» ضمن اشاره به نقش علما در ایجاد وحدت و هم بستگی میان اقشار جامعه، خاطرنشان کرد: در دوران انقلاب اسلامی و همچنین دفاع مقدس روحانیت نقش محوری داشته است.

«سرهنگ ناصرپور» از زحمات این دو عالم مبارز در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قدردانی و با اهدا لوح سپاس تجلیل بعمل آورد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار