برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

همزمان با سراسر کشور و در ششمین روز از هفته دفاع مقدس مراسم میهمانی لاله‌ها و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در گلزار‌های شهدای استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲ - 28September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، آیین غبارروبی قبور مطهر شهدا در هفدهمین روز از ماه محرم و ششمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور استاندار قم و دیگر مسئولان در گلزار‌های شهدای استان برگزار شد.

این مراسم به طور ویژه در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) با حضور استاندار قم و مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران قم و فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و با حرکت کاروان گل و نواختن مارش از مسجد باب الجنه به سمت گلزار شهدا برگزار شد.

برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با هفته دفاع مقدس در قم

پرسنل آمادگاه شهید فراشاهی نیز با حضور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) قبور مطهر شهدای والامقام این گلزار را غبارروبی کردند.

همچنین مراسم مشابه دیگری با حضور کارکنان سپاه علی بن ابی طالب (ع) در گلزار‌های شیخان، سوم خرداد و بقیع و کارکنان جهاد کشاورزی در روستا‌ها برگزار شد.

پرسنل و فرماندهی پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) نیز در مراسمی معنوی و حماسی با حضور استاندار قم، قبور مطهر شهدای مدافع حرم در قطعه ۳۱ بهشت معصومه (س) غبارروبی کردند.

یادمان شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) و دیگر یادمان‌های شهیدان گمنام واقع در نهاد‌ها و سازمان‌های استان نیز با حضور جمعی از مردم و کارکنان نهاد‌های مربوطه عطرافشانی و غبارروبی شد.

شرکت کنندگان در مراسم فوق ضمن استماع پیام مقام معظم رهبری به مناسبت آیین غبارروبی، با قرائت قرآن و برگزاری آیین عزاداری سیدالشهدا(ع)، با شهیدان والامقام تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار