استقرار غرفه پدافند هوایی در مرتفع‌ترین نقطه نمایشگاه یاد یاران قم

غرفه پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با استقرار در مرتفع‌ترین نقطه نمایشگاه یاد یاران قم و همراه با پخش نوا‌های شورانگیز جبهه و برپایی ایستگاه صلواتی پایگاه شهدای پدافند، توجه هر بازدید کننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 28September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، غرفه پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با استقرار در مرتفع‌ترین نقطه نمایشگاه یاد یاران قم، حدفاصل دو بخش شمالی و جنوبی نمایشگاه، بخشی از تجهیزات و ادوات خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

سامانه‌های موشکی هاک، توپخانه ۳۵ و ۲۳ میلیمتری، خودروی بومی جنگ نوین، حمام رفع آلودگی، تجهیزات بومی سامانه مرصاد و دیدبانی با دوربین‌های برد بلند دید در روز و دید در شب از جمله تجهیزاتی است که در این غرفه دیده می شود.

به گفته شهرام علیزاده مسئول غرفه پدافند، این غرفه با شعار «ارتش معنویت محور، ارتش انقلابی» و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس بخصوص ۷ شهید پدافند در استان قم برپا شده و در راستای تعبیر زیبای فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اینکه پدافند در اولویت است، به معرفی این یگان می‌پردازد.

وی افزود: پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) تمام آسمان استان قم و بخشی از آسمان استان مرکزی را از حیث شناسایی و رصد پرنده‌های ناشناس رصد و پایش می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار