مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس ایلام:

جنگ هشت ساله ما جنگ با آمریکا بود

سرهنگ محمد رضا شرفبیانی گفت: ما جنگ هشت ساله را جنگ با صدام نمی‌دانستیم بلکه جنگ با استکبار و خاصه آمریکای جنایتکار می‌دانیم و باید بدانیم که این شیطان بزرگ تفاوتی نکرده است و همچنان به جنایات خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۳۱۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ - 28September 2018

سخنرانی سرهنگ محمد رضا شرفبیانی پیش از خطبه های نمازجمعه ایلامبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سرهنگ محمد رضا شرفبیانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در هفته دفاع مقدس پیش از خطبه های نمازجمعه امروز ایلام سخنرانی کرد.

وی ضمن اشاره به توطئه های قبل از شروع جنگ، همچون کودتای نوژه، حادثه طبس و تحریک قومیت ها، تصریح کرد: تحمیل جنگ ۸ ساله به ایران مهمترین توطئه استکبار بود تا به انقلاب اسلامی آسیب بزند و در این جنگ صدام عروسک خیمه شب بازی آنان بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس ایلام ادامه داد: ما این جنگ را جنگ با صدام نمی‌دانستیم بلکه جنگ با استکبار و خاصه آمریکای جنایتکار می‌دانیم و باید بدانیم که این شیطان بزرگ تفاوتی نکرده است و همچنان به جنایات خود ادامه می دهد.

وی در ادامه گفت: دشمن امروزه با جنگ اقتصادی و جنگ رسانه ای برای ناامید کردن مردم وارد عرصه شده است.

وی به استقامت نیروهای مسلح و بسیج مردمی دردوران دفاع مقدس اشاره کرده و افزود: اگر ملتی برابر ظالم استقامت کنند؛ خدا به آنها کمک می کند.

سرهنگ شرفبیانی در ادامه خواستار توجه ویژه پیشکسوتان دفاع مقدس به بیان خاطرات خود بصورت تاریخ شفاهی شد تا از تحریف وقایع دفاع مقدس جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها