نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تأکید کرد؛

کوچکترین تعرض استکبار به ایران، مساوی است با تکرار حماسه دفاع مقدس

آیت الله «غلام علی صفایی بوشهری» با بیان اینکه دشمنان بدانند نظام ایران اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح با این جنایات تضعیف نخواهد شد گفت: جهان استکبار اگر بخواهد کوچکترین تعرض نظامی، به ایران اسلامی انجام دهد همان درسی به آنها داده خواهد شد که در دفاع مقدس رزمندگان به آنها دادند.
کد خبر: ۳۱۱۱۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳ - 28September 2018

کوچک ترین تعرض استکبار به ایران، مساوی است با تکرار حماسه دفاع مقدسبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت الله «غلام علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بوشهر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به این که حماسه دفاع مقدس یک الگو بزرگ برای تاریخ است اظهار داشت: حماسه سازان دفاع مقدس چنان درسی به دشمنان دادند که از آن حماسه دچار آسیب شده‌اند.

نماینده ولی فقیه با تأکید بر اینکه هنوز جهان استکبار و دیگر دشمنان از دفاع مقدس ترس دارند، گفت: از ضعف دشمنان است که در رژه هفته دفاع مقدس در اهواز به مردم و نیروهای مسلح تعرض می‌کنند.

 امام جمعه بوشهر با بیان این که  دشمنان بدانند نظام ایران اسلامی و اقتدار نیروهای مسلح با این جنایات تضعیف نخواهد شد تصریح کرد: جهان استکبار اگر بخواهد کوچک ترین تعرض نظامی، به ایران اسلامی انجام دهد همان درسی به آنها داده خواهد شد که در دفاع مقدس رزمندگان به آنها دادند داده خواهد شد.

صفایی بوشهری ضمن بیان این که نیروهای مسلح مایه عزت و افتخار هستند اظهار داشت: دشمن هیچ گاه از طریق استان بوشهر نتوانست به ایران اسلامی لطمه ای وارد کند زیرا نیروی مسلح قهرمان سد محکم دفاع مقدس در جنوب ایران هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها