مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش پدافند هوایی اراک خبر داد؛

شهادت ۱۷ تن از نیرو‌های پدافند هوایی اراک در دوران دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «علی محمد روشندل» گفت: در جنگ تحمیلی ۱۷ تن از نیرو‌های پدافند هوایی اراک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ما در بخشی از غرفه عملکرد پدافند هوایی اراک در نمایشگاه مقاومت عاشورایی، به معرفی این شهدا برای عموم بازدیدکنندگان پرداختیم.
کد خبر: ۳۱۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 29September 2018

17 شهید پدافند هوایی یادگار سال های جنگ تحمیلیحجت‌الاسلام «علی محمد روشندل» مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش پدافند هوایی ارتش در اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به برگزاری غرفه عملکرد پدافند هوایی اراک در نمایشگاه مقاومت عاشورایی، اظهار داشت: ما در این غرفه بخشی از عملکرد و فعالیت‌های پدافند هوایی اراک را در قالب نمایش پوستر و همین‌طور اقلام نظامی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادیم.

وی افزود: پدافند هوایی در دوران دفاع مقدس نقش موثری از خود ایفا کرد و سبب شد که پیشرفت‌های قابل توجهی در مباحث هوایی و پدافند به‌دست آوریم.

مسئول عقیدتی سیاسی مرکز آموزش پدافند هوایی اراک، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس هر یک از اقشار با توجه به نقشی که داشتند، در جنگ حضور یافته و از این آب و خاک دفاع کردند.

حجت‌الاسلام روشندل با اشاره به شهدای پدافند هوایی اراک، گفت: در جنگ تحمیلی ۱۷ تن از نیرو‌های پدافند هوایی اراک به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ما در بخشی از این غرفه به معرفی این شهدا برای عموم بازدیدکنندگان پرداختیم.

وی ادامه داد: در این غرفه علاوه بر انعکاس فعالیت‌های پدافند هوایی اراک چه در دوران جنگ تحمیلی و هم‌اکنون، کتاب‌های مربوط به این حوزه نیز با تخفیف ۵۰ درصد عرضه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار