معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

هنر ما باید در خدمت انقلاب اسلامی باشد

معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان گفت: هنر ما باید در خدمت انقلاب اسلامی و آرمان‌‌های امام خمینی، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.
کد خبر: ۳۱۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 29September 2018

هنر ما باید در خدمت انقلاب اسلامی باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «امیر امیدنژاد» معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس «گمنامی» اظهار داشت: در این نمایشگاه که از امروز به مدت یک هفته برای بازرید علاقه‌مندان افتتاح شده، 39 فریم عکس از مراسم تشییع پیکر پاک شهداست که از سال 92 تا 96 درشهرهای خرم آباد، درود، بروجرد، کوهدشت و ازنا گرفته شده اند.

معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان افزود: این عکس ها مربوط به تشییع پیکر پاک شهدای گمنام، شهدای بعد از جنگ تحمیلی که در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند و شهدای مدافع حرم است.

امید‌نژاد با بیان اینکه هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه، رضایت خداوند است، عنوان کرد: عبارت «هنر برای هنر» جمله درستی نیست چرا که هنر باید در خدمت آرمان‌ها و تفکرات ناب بشریت باشد. همچنین تصمیم گرفتیم که این نمایشگاه را برپا کنیم و بگوییم هنر ما باید در خدمت انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی، مقام معظم رهبری و شهدا باشد.

وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان لرستان و حوزه هنری این استان برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار