حجت‌الاسلام محمدحسنی:

انتقال تجارب دفاع مقدس راهکار مقابله با جنگ نرم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتقال تجارب و بازگویی حماسه‌ها و رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست.
کد خبر: ۳۱۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ - 30September 2018

انتقال تجارب دفاع مقدس راهی برای مقابله با جنگ نرم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز (یکشنبه) در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی موبایلی نوهد اظهار داشت: خیلی‌ها به امنیت کشور ما حسد می‌ورزند و بخشی از این اقدامات تروریستی که گاه‌گاهی در کشور ما صورت می‌گیرد، به خاطر خالی کردن این حس حسادت بسیار زیاد است؛ ولی دشمنان باید بدانند، این خودشان هستند که در آتش اقدامات تروریستی خواهند سوخت.

وی در ادامه با تشکر از تولیدکنندگان نسخه اندروید بازی موبایلی نوهد گفت: جنگ تحمیلی هشت ساله که تمام شد، یک جنگ دیگر شروع شد و آن «جنگ نرم» بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: همه جنگ نظامی را متوجه می‌شوند، اما جنگ نرم را تنها کسانی که در این حوزه تخصص دارند، متوجه می‌شوند. جنگ نرم بی صداست و همگان متوجه آن نمی‌شوند.

حجت الاسلام محمدحسنی با اشاره به دیگر اقدامات ارتش در حوزه فرهنگی و ساخت بازی‌های متعدد موبایلی عنوان کرد: جنگ نرم مانند جنگ سخت ابزار خاص خود را دارد؛ اما به نظر من بازی‌های موبایلی از جذاب‌ترین ابزار جنگ نرم است. ما اگر در این حوزه کار نکنیم، دیگران این جای خالی را آنچنان که خود می‌خواهند، پر می‌کنند.

وی افزود: انتقال تجارب و بازگویی حماسه‌ها و رشادت‌های فرزندان این ملت یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: اگر ما به فکر بازی‌های کودکان و نوجوانان کشورمان نباشیم، دیگران و بیگانگان برای آن فکر می‌کنند.

حجت الاسلام محمدحسنی گفت: مردم ما در بازی «نوهد» حماسه‌آفرینی‌های تیپ 65 نوهد را که می‌بینند، احساس غرور و امنیت می‌کنند و برای مردم، احساس امنیت داشتن، از نان شب هم واجب‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار