دولتخواه در مراسم افتتاح نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸ خبر داد؛

معرفی شهدای شاخص ناجا در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸

سرپرست صنعت و تجارت بنیاد تعاون ناجا با بیان اینکه امسال بخش «چهل‌چراغ» به نمایشگاه «ایپاس» اضافه شده است، گفت: این بخش به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب تشکیل شده است و به معرفی پلیس ایران و شهدای شاخص ناجا می‌پردازد.
کد خبر: ۳۱۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ - 01October 2018

معرفی شهدای شاخص ناجا در نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۸به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «عزیز دولتخواه» مدیرعامل گروه اقتصادی مهرگان و سرپرست صنعت و تجارت بنیاد تعاون ناجا صبح امروز در مراسم افتتاح هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیس، امنیتی و ایمنی با اشاره به هدف این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه ایپاس با هدف ارتقای کمّی و کیفی تجهیزات پلیسی هر ساله برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه ایپاس با شعار «امنیت و ایمنی پشتوانه تولیدات داخلی» افتتاح شده است، افزود: در سال حمایت از تولیدات داخلی، بخش جدیدی در این نمایشگاه پیش بینی شده است که پارک‌های علمی و فناوری و مراکز دانش‌بنیان در آن حضور دارند.

سرپرست صنعت و تجارت بنیاد تعاون ناجا ادامه داد: بخش چهل‌چراغ نمایشگاه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده است که به معرفی پلیس ایران و شهدای شاخص ناجا می‌پردازد.

دولتخواه با اشاره به حضور ۲۰ کشور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از ۳۵۰ غرفه توسط شرکت‌های داخلی و خارجی تشکیل شده است. همچنین در این نمایشگاه ۱۹۳ برند حضور دارند.

وی عنوان کرد: ۳۷ شرکت از دانشگاه‌های داخلی و همچنین ۳۵ اثر از نخبگان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار