سردار کمالی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت سازمان‌های خصوصی برای مهارت‌آموزی سربازان

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: این ستاد با برخی سازمان‌های خصوصی وارد مذاکره شده است تا از ظرفیت بخش خصوصی برای مهارت‌آموزی سربازان استفاده کند.
کد خبر: ۳۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 01October 2018

استفاده از ظرفیت سازمان‌های خصوصی برای مهارت‌آموزی سربازانسردار «موسی کمالی» رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه نمایشگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار داشت: حدود یک سال از تشکیل قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه می‌گذرد؛ در این راستا تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت‌خانه‌هایی همچون جهاد سازندگی، آموزش و پرورش، وزارت کار، سازمان فنی و حرفه‌ای، هلال احمر و ... به امضا رسیده است. کمیته‌های مشترکی برای اجرایی کردن این تفاهم‌نامه تشکیل شده است.

وی افزود: امروز قرار است، وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها گزارش عملکرد خود در را راستای تفاهم‌نامه بیان کنند.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه از مشوق‌ها نیز رونمایی می‌شود. اگر یک نفر تخصصی را در نیرو‌های مسلح آموخته و یا پیش از این آموزش دیده بود، ما چه مشوق‌هایی را به وی بدهیم. امروز به عنوان آغاز سال دوم نتیجه اقدامات یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا نقشه راهی که قرار است، سال‌های آینده طی کنیم مشخص شود.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرد: در نظر داریم از ظرفیت‌ها برای توانمندسازی و مهارت آموزی استفاده کنیم.

وی در خصوص اهداف مهارت‌آموزی به سربازان تصریح کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین اهداف این امر است. در این راستا قرارداد‌هایی هم با برخی سازمان‌ها همچون بانک‌ها و وزارت کار و ... منعقد شده است. در نشست چهارم ما آمارگیری می‌کنیم که از میان تعداد سربازان آموزش دیده چه میزان مشغول به کار شده‌اند.

سردار کمالی در پایان گفت: با برخی سازمان‌های خصوصی نیز وارد مذاکره شدیم تا از ظرفیت بخش خصوصی نیز برای مهارت آموزی سربازان استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار