وزیر علوم خبر داد؛

اجرای طرح مهارت‌آموزی در برخی دانشگاه‌های کشور

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طرح مهارت‌آموزی از سال گذشته در مجموعه دانشگاهی کشور به صورت یک طرح فعال آغاز به کار کرده است و با اقبال و ابراز علاقه دانشجویان نیز مواجه شده است.
کد خبر: ۳۱۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷ - 01October 2018

اجرای طرح مهارت آموزی در برخی دانشگاه‌های کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سومین نشست شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت آموزی کارکنان وظیفه اظهار داشت: این طرح از سال گذشته در مجموعه دانشگاهی کشور به صورت یک طرح فعال آغاز به کار کرده است و با اقبال و ابراز علاقه دانشجویان نیز مواجه شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: دوره‌های مهارت‌افزایی در دانشگاه‌ها به عنوان یک الگوی کاربردی مورد توجه قرار گرفته و مطالب در این حوزه تدوین و در سطح دانشگاه توزیع شده است؛ همچنین در این رابطه با ستادکل نیرو‌های مسلح تفاهمنامه همکاری امضا کرده و در حال تعامل هستیم.

غلامی گفت: در راستای انجام این طرح مجموعه‌های کارآفرینی و انجمن‌های علمی دانشجویی را فعال کرده‌ایم و مشاهده می‌شود که به واسطه این طرح تحول جدی بوجود آمده و نگاه امید در حوزه آینده شغلی در دانشجویان جوان احیا شده است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح مهارت آموزی جهت کارآموزی و کسب تجربه با وزارت صنعت همکاری‌هایی صورت گرفته است و دوره‌های مطالعاتی و آموزشی در نظر گرفته شده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با وزارت جهاد کشاورزی نیز در راستای اجرای این طرح تفاهم نامه‌های همکاری صورت گرفته و امیدواریم که تمامی این‌ها با جدیت بیشتری از سوی دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه دنبال شود.

انتهای پیام/221

نظر شما
پربیننده ها