فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

امنیت پایدار کشور برای ما یک نقطه قوت است

سردار مرتضی کشکولی گفت: امنیت پایدار کشور ما یک نقطه قوت است چراکه ۴۰ سال است داریم در منطقه‌ای خطرناک و پرآشوب زندگی می‌کنیم، ولی ما در کشورمان امنیت داریم.
کد خبر: ۳۱۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲ - 01October 2018

امنیت پایدار کشور برای ما یک نقطه قوت استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در همایش شورای سیاست‌گذاری و راهبردی نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم پس از 40 سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد با نگاهی پاسداری و سپاهی‌گری انقلاب را ارزیابی کنیم نمره مردم و رهبری  20 است و مسئولان باید یک‌بار نقاط ضعف و قدرت خودشان را طی این چهل سال بازنگری کنند و دلایل نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنند.

وی افزود: برای سپاه، ارتش و مردم هشت سال دفاع مقدس یک قوت است و باید علت این قوت شناسایی شود و همچنین امنیت پایدار کشورما یک نقطه قوت است چراکه 40 سال است داریم در منطقه‌ای خطرناک و پرآشوب زندگی می‌کنیم ولی ما در کشورمان امنیت داریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان قدرت منطقه‌ای ایران را از دیگر نقاط قوت دانست و عنوان کرد: دشمن‌روی این نقطه قوت که بخشی از آن به عهده سپاه، بسیج و مدافعان حرم است بسیار حساس است و همچنین قدرت موشکی و هسته‌ای از دیگر نقاط قوت ایران است.

وی بیان کرد: در همه نقاط قوت انقلاب اسلامی نقش سپاه خطیر بوده است و علت و علل همه این قوت‌ها معنویت و ایمان بوده حتی در جنگ سخت علاوه بر توپ و تانک که دشمن نیز در اختیار داشت ولی با قاطعیت علت همه این نقاط قوت معنویت بوده است.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها