معاون پارلمانی رئیس جمهور:

حمله موشکی سپاه به مقرر تروریست‌ها درس عبرتی برای متجاوزین به امنیت کشور بود

حسینعلی امیری گفت: از نظر حقوق بین‌الملل عملیات روز گذشته سپاه دفاع از شهروندان بود و حاکمیت‌ها و دولت‌ها وظیفه مراقبت از تمامیت ارضی و امنیت مردم خود را بر عهده دارند.
کد خبر: ۳۱۱۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ - 02October 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفت‌وگویی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز اظهار داشت: تروریست‌ها در اهواز مرتکب جرم بزرگی شدند و به زنان و کودکان هم رحم نکردند و مقام معظم رهبری تاکید کردند که گوشمالی سختی به آن‌ها نشان داده خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه عملیات روز گذشته سپاه در راستای بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری بود، افزود: این اقدام موثر سپاه درس عبرتی برای متجاوزین به امنیت کشور بود.

وی با اشاره به اینکه باید از طراحان و مجریان این عملیات ارزشمند قدردانی کرد، گفت: از نظر حقوق بین‌الملل عملیات روز گذشته دفاع از شهروندان بود و حاکمیت‌ها و دولت‌ها وظیفه مراقبت از تمامیت ارضی و امنیت مردم خود را بر عهده دارند.

امیری با بیان اینکه حادثه اهواز یک عمل تروریستی وقیحانه و نسنجیده بود که تروریست‌ها مردم بی‌گناه را مورد هدف قرار دادند، اظهار کرد: کسانی که مدعی دفاع از حق مردم هستند حتی به کودک هم رحم نکردند و شهادت محمد طا‌های بی‌گناه سندی برای ادعای کذب آن‌ها محسوب می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: عملیات‌های خرابکارانه مانند حمله تروریستی اهواز انزجار و نفرت مردم نسبت به گروهک‌های تروریستی را بیشتر می‌کند و اقدام آن‌ها بی‌جواب نمی‌ماند.

وی با اشاره به اظهارات ترامپ علیه کشورمان نیز گفت: آقای روحانی در سخنرانی متین و منطقی خود در سازمان ملل که در خور و شایسته نظام جمهوری اسلامی ایران بود پاسخ مناسبی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا داد.

امیری با بیان اینکه واکنش جامعه جهانی نسبت به صحبت‌های ترامپ نیز قابل توجه بود، گفت: سخنرانی سازنده رئیس جمهور کشورمان پاسخ منطقی به اظهارات رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی اخبار منتشره در رسانه از قطع یارانه نقدی و جایگزینی بسته حمایتی دولت برای اقشار آسیب پذیر حکایت دارند، گفت: صرف نظر از صحت و سقم این خبر سخنگوی دولت باید در این رابطه توضیح دهد و مربوط به حوزه کاری بنده نمی‌شود!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار