داورزنی مطرح کرد؛

معرفی مسابقات مهارتی ناجا به عنوان یک برند جهانی

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: مسابقات مهارتی ناجا ظرفیت تبدیل شدن به یک برند جهانی را دارد.
کد خبر: ۳۱۱۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰ - 02October 2018

معرفی مسابقات مهارتی ناجا به عنوان یک برند جهانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «محمدرضا داورزنی» معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیداری که در معاونت تربیت و آموزش ناجا برگزار شد، اظهار داشت: در پی سلسله جلساتی که برای افزایش تعاملات و همکاری نزدیک بین نیروی انتظامی و وزارت ورزش برگزار شد و همچنین به بهانه تبریک هفته پیش رو که هفته ناجا است خدمت دوستان در معاونت تربیت و آموزش ناجا رسیدیم.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ما در مجموعه فعالیت‌های خود در ورزش کشور در همه حوزه‌ها تعاملی تنگاتنگ با نیروی انتظامی داریم.

این مقام مسئول تأکید کرد: این جلسه نیز در راستای توسعه تعاملات و همچنین عرض خدا قوت به همه دوستان در نیروی انتظامی برگزار شد که زحمات زیادی برای حفظ نظم و امنیت کشور می‌کشند.

داورزنی یادآور شد: طبیعی است فعالیت‌های ورزشی مشترک در سطح کشور در سایه امنیت میسر می‌شود که دوستان ما در نیروی انتظامی این بستر را با تامین نظم و امنیت برای توسعه و رشد در این عرصه فراهم کرده و می‌کنند.

وی ادامه داد: از طرفی فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی کمک می‌کند تا کارکنان ناجا با توجه به تنوع و گستردگی مأموریت‌ها در اقصی نقاط کشور نیاز به ارتقاء مهارت آموزی به خصوص در حوزه ورزش آمادگی جسمانی داشته باشد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: بنا بر این با استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر نیاز داریم تا هم برای امنیت و از طرفی برای ارتقاء مهارت‌ها و توانمندی‌های لازم با یکدیگر تعامل بیشتری داشته باشد.

این مقام مسئول یادآور شد: مسابقات مهارتی مدتی است با همت معاونت تربیت و آموزش ناجا و با ترکیب چند رشته ورزشی در حال شکل‌گیری و اجراست تا کارکنان کادر و وظیفه بتوانند با انگیزه بیشتری برای مهارت افزایی و حرفه‌ای‌تر عمل کردن در این راستا گام بردارند.

داورزنی افزود: پس طبیعی است یگان‌های مختلف علاقه‌مند شوند با برنامه ریزی برای افزایش مهارت افزایی تلاش کنند و این موضوع سبب می‌شود تا با خیل عظیمی از نیرو‌های علاقه‌مند مواجه شوید که سعی می‌کنند با تمرین و مهارت افزایی در رشته‌هایی مانند شنا، تیراندازی، سوارکاری، اتومبیل‌‌رانی و... خود را برای رقابت در این مسابقات آماده کنند.

این مقام مسئول تأکید کرد: بنابراین مسابقات مهارتی در ناجا می‌تواند به افزایش انگیزه برای ارتقاء مهارت افزایی بین کارکنان بسیار موثر باشد.

وی یادآور شد: ما در کشور مسابقات ورزشی سه گانه داریم که خوشبختانه در حال حاضر در دنیا و در سطح فعالیت‌های بین المللی ورزشی مطرح است، موضوع مسابقات مهارتی پلیس نیز که ترکیبی از چندین مسابقات ورزشی است، درست شبیه همین مسابقات سه گانه ظرفیت مطرح شدن در سطح بین المللی را دارد و باید در این راستا تلاش شود.

داورزنی با بیان اینکه مسابقات مهارتی ناجا ظرفیت تبدیل شدن به یک برند جهانی را دارد، ادامه داد: مسابقات مهارتی ناجا، کار نویی است که در این بخش به وقوع پیوسته و امیدواریم با کمک فدراسیون‌های مختلف ورزشی و ورود آنان در این راستا برای شکل‌گیری رسمی و حرفه‌ای بتوان به نتایج مطلوب رسید که این جلسه نیز در همین راستا و برای انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص بین وزارت ورزش و جوانان و نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها