خانواده شهید «جعفر صفایی» در خبرگزاری دفاع مقدس تجلیل شدند

مراسم تجلیل از خانواده شهید جعفر صفایی صبح امروز در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۱۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ - 02October 2018

خانواده شهید «جعفر صفایی» در خبرگزاری دفاع مقدس تجلیل شدندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم تجلیل از خانواده شهید «سید جعفر صفایی» با حضور مادر، همسر، فرزندان و همکاران این شهید بزرگوار در خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام عباس مولایی در این مراسم از چاپ کتاب شهید سید جعفر صفایی خبر داد و اظهار داشت: کتاب زندگی‌نامه این شهید بزرگوار در دست انتشار است. از دوستان و همرزمان شهید تقاضا داریم برای تکمیل خاطرات و اطلاعات شهید با انجمن سپاس همکاری داشته باشند.

وی افزود: انجمن سپاس به مدت 10 سال است که اطلاعات شهدایی که کمتر از نام آن‌ها صحبت شده است را جمع آوری می‌کند و همچنین از خانواده شهدای این بزرگواران تجلیل به عمل می‌آورد.

حجت الاسلام مولایی برگزاری یادواره‌های استانی، محفل تکریم از بازماندگان شهدا، گردهمایی رزمندگان، برگزاری نشست هم‌دلی، ضبط خاطرات رزمندگان و خانواده شهدا و همچنین تهیه فیلم، مستند و کتاب را از جمله برنامه‌های انجمن سپاس دانست.

در این مراسم همکاران و دوستان شهید سید جعفر صفایی به خاطره‌گویی پرداختند که بزودی در این رسانه منتشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، شهید سیدجعفر صفایی در یکم فروردین ماه 1331 در تهران متولد شد و در سال 83 حین انجام پژوهش‌های تسلیحاتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی که دارای روحیه‌ای فعال و پویا بود، در زمان نسل‌کشی صرب‌ها در بوسنی و هرزگوین به یاری مسلمانان این کشور رفت.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار