جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش بزرگ عاشورائیان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ مهرماه برگزار می‌شود

«جهانگیر انصاری» از برگزاری رزمایش و نمایش بزرگ عاشورائیان «سپاهیان محمد رسول‌الله ۲» در ۱۲ مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ - 02October 2018

رزمایش بزرگ عاشورائیان کهگیلویه و بویراحمد ۱۲ مهرماه برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، «جهانگیر انصاری» جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، رزمایش بزرگ ۲۰ هزار نفری عاشورائیان این استان ۱۲ مهرماه ساعت ۸ صبح در محل میدان صبح‌گاه سپاه فتح برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مرحله اول رزمایش بزرگ عاشورایی «سپاهیان محمد رسول‌الله ۲» با حضور گردان‌هایی در مراکز شهرستان‌های هشت‌گانه استان برگزار شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مرحله دوم این رزمایش و نمایش بزرگ به صورت استانی نیز روز پنج‌شنبه ۱۲ مهرماه با حضور مقتدرانه گردان‌های «عاشورا»، «کوثر»، «امام حسین (ع)»، «الزهرا» و اقشار مختلف بسیج در دستور کار قرار گرفته که امیدوارم شاهد نمایش اقتدار و صلابت بسیج در این روز باشیم.

انصاری با اشاره به این‌که برخی از بسیجیان شهرستان‌ها در قالب کاروان‌های مشخص به صورت ستون خودرویی به مرکز استان اعزام می‌شوند، ادامه داد: همچنین بسیجیان در یاسوج در ۱۲ نقطه به صورت ستون پیاده با شعار‌های حماسی به محل برگزاری این تجمع بزرگ حرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این‌که در این رزمایش اقتدار و صلابت بسیج به نمایش گذاشته می‌شود، ابراز کرد: در شرایطی که دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی لحظه‌ای دست از دشمنی بر نمی‌دارد، بسیجیان باید در اوج آمادگی باشند.

انصاری از تشکیل ۲ قرارگاه ویژه برای برگزاری باشکوه رزمایش بسیجیان یاسوج خبر داد و بیان کرد: یکی از این ۲ قرارگاه رزمی امام هادی (ع) با هدف سازماندهی و مدیریت گردان‌های رزمی و دیگری قرارگاه فرهنگی با هدف مدیریت فضای رسانه‌ای واقعی و مجازی بوده است.

وی با اشاره به حمله تروریستی اهواز و نمایش اقتدار موشکی سپاه بیان کرد: حمله موشکی به مقر تروریست‌ها سیلی محکمی بر گوش یاوه‌گویان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار