مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و روحانیون در چهارمحال و بختیاری

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری از مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و روحانیون این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۱۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ - 03October 2018

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و روحانیون در چهارمحال و بختیاریحجت‌الاسلام «جمشید باحور» مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، مسابقه کتابخوانی ویژه طلاب و روحانیون این استان برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقه کتاب «شیدای حرم» در خصوص روحانی شهید مدافع حرم «محمد قلی‌زاده» ویژه طلاب و روحانیون و کتاب «شمع به روایت پروانه» در خصوص روایت سردار شهید «خداکرم رجب‌پور» از زبان همسرش، ویژه همسران طلاب به همراه سوالات مسابقه توزیع شد.

این مسئول افزود: علاوه بر برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی با موضوع شهدا و دفاع مقدس نیز ویژه فرزندان طلاب با مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار، که اسامی برندگان متعاقباً اعلام خواهد شد.

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: نشست طلاب روحانیون سطح 2 استان در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه عکس ویژه خواهران در حوزه‌های بسیج، برپایی نمایشگاه در مدارس و مشارکت در برگزاری مراسم شبی با شهدا در حوزه علمیه قائمیه فرخشهر از جمله برنامه‌های برگزار شده در هفته دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار