حجت‌الاسلام محمدحسنی:

انتقام‌گیری جمهوری اسلامی برای دشمنان پشیمان‌کننده بود/ توان موشکی کشور قابل مذاکره نیست

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: برای همه مسؤولان کشور مشخص شده است که دستاورد‌های دفاعی قابل مذاکره نیست و نباید قدرت دفاعی را محور مذاکرات قرار دهیم.
کد خبر: ۳۱۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ - 03October 2018

انتقام گیری جمهوری اسلامی برای دشمنان پشیمان‌کننده بود/ توان موشکی کشور قابل مذاکره نیستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز که صبح امروز در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: قرآن می‌فرماید حوادثی که در زندگی رخ می‌دهد، گاهی ظاهرش تلخ، اما نتیجه آن شیرین است.

وی افزود: حادثه تروریستی اهواز هم هرچند ظاهرش تلخ است، اما نتیجه شیرینی دارد؛ هرچند ۲۵ خانواده عزیز خود را از دست داده‌اند و داغ‌دار شده‌اند و حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی هم آزرده شدند، اما این حادثه باعث اتحاد و انسجام میان ملت ایران شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری از دیگر مواردی بود که در این حادثه رخ نمود؛ زیرا افرادی بودند که حاضر شدند از جان خود بگذرند تا جان هموطنان را نجات دهند که این در نظام جهاد و شهادت امری مهم و خوشایند است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: این حادثه باعث شد تا مردم وفاداری خود را به رهبری، اسلام، نظام و کشور نشان دهند. مردم حاضرند تا از همه داشته‌های خود مایه بگذارند و پای ارزش‌ها بایستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه این حادثه تروریستی موجب تنفر مردم و جریان‌های سیاسی و فکری از تروریست‌ها شد، گفت: این تنفر نشان داد که ما با وجود برخی اختلاف‌های فکری، اما در دفاع از ارزش‌ها و مسائل امنیتی وحدت رویه داریم.

وی با اشاره به قدرت تعیین کننده و اقتدار نظام اسلامی در منطقه گفت: قدرت منطقه‌ای ایران پس از این حادثه به وضوح نمایان شد و همچنین قدرت و عکس‌العمل فوری نظام در گوشمالی دادن به دشمنان، به رخ دنیا کشیده شد.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها در ابتدا خیلی سرخوش بودند، گفت: انتقام‌گیری جمهوری اسلامی برای آن‌ها پشیمان‌کننده بود و با نمایش وحدت میان سپاه و ارتش، حمایت ارتش از عملیات «ضربت محرم» بسیار برای ما شورآفرین است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در ادامه با تأکید بر این مطلب که قدرت موشکی و دفاعی کشور قابل مذاکره نیست، گفت: برای همه شخصیت‌های سیاسی کشور مشخص شده است که دستاورد‌های دفاعی قابل مذاکره نیست و نباید قدرت دفاعی را محور مذاکرات قرار دهیم.

وی با اشاره به توان جبهه مقاومت در مقابله با تروریست‌های منطقه‌ای عنوان کرد: حمله تروریستی در اهواز، قدرت جبهه مقاومت را نشان داد و اگر امروز در عراق و سوریه حضور مستشاری نداشتیم، دشمن به داخل خاک کشور نفوذ می‌کرد؛ لذا لازم است که مقتدرتر از گذشته به حمایت از حریم اهل بیت (ع) و جبهه مقاومت بپردازیم؛ زیرا عقل می‌گوید جلوی آتش را دورتر از خانه خود بگیر تا خانه‌ات در امان باشد.

انتهای پیام/ ۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار